Las Vegas Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik wilde gta sa opniew instaleren maar dat lukt niet. ik krijg dit tezien. Krijg die error bij alle 2 de drivers. Toen ik windows had geinstaleerd stond er al kan driver.cab niet kopieren maar had ik al vaker gehad gewoon overgeslagen en toen kon ik wel gewoon gta sa instaleren. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Je kunt hier een topic vinden over deze fout. Daarin staat dat dit helaas meestal een fatale fout is, wat komt doordat de DVD van SA bijvoorbeeld beschadigd is, waardoor hij niet meer goed kan installeren. Er staat nog wel een oplossing in het topic, dus misschien kan die jou nog helpen. Veel succes ermee! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Ok thnx doe maar erop driver is niet kapot? Bewerkt: 8 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ok thnx doe maar erop driver is niet kapot? Nee, dit ligt niet aan je driver, maar puur aan de DVD van San Andreas. Meerdere mensen hebben hier wel eens last van helaas, maar dat komt ook niet doordat hun drivers kapot zijn, dus daar hoef je je waarschijnlijk geen zorgen over te maken (maar het is natuurlijk nooit uitgesloten). Reageren
Las Vegas Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Spel instaleerd weer had met vaatdoek en water schoongemaakt dikke krassen zitten er niet op. Bewerkt: 8 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
joopykoopy Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 dan moet je met fandpasta en een zacht doekje schoonmaken heb ik gezien in z'n computerprogramma ofa het kon ook aan je ram geheugen ligen heb ik zelf heel veel last van gehad en nu draai ik op 256mb i.p.v. 768mb maar ik koop binnenkort 1 GB er bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.