JasonStatham Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) heej leden Ik ben op zoek naar een nieuw free roaming game voor de Play station Ik heb scarface godfather GTA III t/m GTA VCS maar ik heb ze allemaal minstens 2 keer uitgespeeld weet iemand een andere leuke free roaming game ? Alleen treu crime en the getaway en mafia heb ik nog niet gespeeld alvast bedankt MvG GTA-fan2 Bewerkt: 8 oktober 2007 door GTA-fan2 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) heej ledenIk ben op zoek naar een nieuw free roaming game voor de Play station Ik heb scarface godfather GTA III t/m GTA VCS maar ik heb ze allemaal minstens 2 keer uitgespeeld weet iemand een andere leuke free roaming game ? Alleen treu crime en the getaway en mafia heb ik nog niet gespeeld alvast bedankt MvG GTA-fan2 Van de bovenste 3 games die je noemt vind ik mafia de beste, ookal vind ik mafia al veel minder leuk dan gta. Heb je wel eens over Just Cause naedacht, ik heb het zelf nog weinig gespeelt (weinig tijd) maar ik vind het spel wel leuker als mafia. De spelwereld is ENORM groot bij just cause. Het grote verschil is dat je bij mafia de slechte bent en bij just cause een agent. Het kan natuurlijk ook bij jouw anders liggen welke je het leukste vind. Je kan natuurlijk ook san andreas gewoon voor de lol spelen (niet missies maar gewoon freeroamen, doen waar je zin in hebt). Je kan ook san andreas voor de pc kopen en dan kan je via sa:mp en mta:sa san andreas online gaan spelen. Bewerkt: 8 oktober 2007 door Gta-killer Reageren
Twankala Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Ik vind Bully, ofwel Canis Canem Edit altijd nog een fantsastisch spel! In Canis Canem Edit (voorheen bekend als Bully) speel je de rol van de scholier Jimmy Hopkins. Jimmy is meerdere malen van verschillende scholen afgeschopt en krijgt op de school Bullworth eigenlijk zijn laatste kans. Op school wordt Jimmy lastig gevallen door pestkoppen, vervelende leraren en zal hij er als puber alles aan doen om een vriendinnetje te scoren. Jimmy kan vrij op Bullworth en in de stad rondlopen en daar allemaal verschillende opdrachten doen. Deze opdrachten hebben vaak te maken met het helpen van andere schoolkinderen om zo wat populairder te worden. Als je geen zin hebt om de normale missies te doen, kun je ook één van de vele minigames spelen. Jimmy kan bijvoorbeeld ook lessen volgen om nieuwe dingen te leren. Deze lessen vormen slechts enkele van de vele minigames die Canis Canem Edit rijk is. Op de kermis valt ook genoeg te doen, je kunt daar bijvoorbeeld ballen gooien op bewegende doelen en racen in karts. Hij is niet al te duur, maar het is echt een fanstastisch spel!!! Het enige negatieve wat ik ervan vind is dat de missies makkelijk uit te spelen zijn. Maar ze zijn zeker niet saai. Want je moet in de missies bijvoorbeeld op een speciale manier mensen pesten. En wat ook zo is, is dat de ruimte die je hebt niet heel groot is, maar ik vind wel groot genoeg. Ik heb me met dit spel ook echt rot gelachen, want het is zo leuk om bijvoorbeeld bij mensen een knelbroek te geven Op deze site heb je allemaal filmpjes, screenshots en opmerkingen erover. Hier heb je de officiele site van Canis Canem Edit. Op deze site heb je overigens ook nog "Het Grote Bully Topic." Hier vind je ook allemaal informatie. Voor de rest kan ik er nog zo veel over vertellen, maar dan word het allemaal veel te lang. Je moet het zelf gewoon zien! Succes! Bewerkt: 8 oktober 2007 door Twankala Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik heb denk ik geen interesse in bully maar Mafia heb ik laatst een topic over geopend of ik die nog kan krijgen en was het antwoord maar ik ga nog wel kijken wat voor een spel just cause is bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 True Crime is ook een redelijke titel, dus deze optie is er ook nog. Over het algemeen wordt al gauw de link gelegd met GTA en laten we eerlijk zijn; er zijn inderdaad veel overeenkomsten met GTA. Echter hoeft dat niet direct te zeggen dat het een slecht spel is, integendeel zelfs. Het is alweer lang geleden dat ik het spel gespeeld, maar ik heb er destijds voldoende plezier aan beleeft om nu te kunnen zeggen dat het een leuk spel is. De gameplay zelf loopt ook gewoon lekker en het is leuk om het spel te spelen. In True Crime ben jij een agent, een beetje het tegenovergestelde van GTA. Naast de stroyline missies, kun je, terwijl je vrij rond aan het lopen bent, opgeroepen worden om (kleine) misdrijven op te lossen. De ene keer moet je iemand van een gijzeling in de voortuin redden, de andere keer race je door Los Angelos in een achtervolging. Buiten de missies om is er dus ook genoeg te doen. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet veel meer weet over de storyline, dus hier kan ik helaas niets over zeggen. Zoveel kost True Crime niet meer, dus als je nog wat klein geld overhebt, zou ik hem zeker halen. Daarnaast werd in topic ook Just Cause genoemd, dit is tevens een erg sterk spel. Voor meer info en meningen van andere spelers raad ik je aan dit topic eens door te lezen. maar Mafia heb ik laatst een topic over geopend of ik die nog kan krijgen en was het antwoord Mafia is inderdaad vrijwel niet meer te krijgen, maar misschien heb je geluk als je in elke winkel even vraagt. Daarnaast kun je natuurlijk ook een tweedehands versie aanschaffen. Toch is het zonde dat hij amper meer te krijgen is, in mijn ogen is het één van de beste games ooit. Daar kan (voor mij) tot nu toe nog geen GTA tegenop. Tevens verschijnt er dit of anders komend jaar ook nog Mafia II. Voor meer info over dat spel raad ik je aan hier eens te kijken. Reageren
Twankala Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Canis Canem Edit vond je niks, maar ik heb weer wat nieuws bedacht! Gun: Het speelt zich af in de wereld van de cowboys en indianen en benadrukt vooral de gruweldaden zoals het scalperen van mensen. Je speelt Colton White, wiens vader (Ned White) in het begin van het spel wordt vermoord. Je zint op wraak en het verhaal zorgt ervoor dat je door gebieden als Texas, Arizona en New Mexico reist, op zoek naar de moordenaars. Je kan de missies volgen, maar je hebt ook allemaal zijmissies. Bijvoorbeeld de mensen van de Wanted Posters zoeken en poker. Het is een leuke Free Roaming Game. Je kan te voet door het wilde westen, maar je kan ook te paard gaan. Als je door het landschap rijd, kan je soms wolfen of andere dieren tegenkomen. Soms word je ook aangevallen door bandieten. Ik vind dit ook echt een fanstatisch spel! Alleen wat ook weer bij deze is, is dat het ook weer snel uit te spelen is. Maar als je gewoon rustig aandoet bij met de missies, geniet je zeker van het spel! Hier heb je allemaal informatie over de game Gun. En hier heb je de officiele website van het spel. Waar je ook tussen kan kijken voor andere free roaming games, is hier. En hier heb je een topic op het forum, genaamd: "Beste Free Roaming Spellen". Daar kan je misschien ook zelf wat opzoeken. Hopelijk zit hier wat leuks bij! Succes! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 De Driver reeks is mischien ook wel interessant. Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 TDU? Test Drive Unlimited! Ik ga hem ook kopen, heb screens gezien en verhalen, en het is vet! Lekker clubs aanmaken, met vrienden racen. Cruisen met vette echte auto's etc. Kopen dus! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 TDU? Test Drive Unlimited! Ik ga hem ook kopen, heb screens gezien en verhalen, en het is vet! Lekker clubs aanmaken, met vrienden racen. Cruisen met vette echte auto's etc. Kopen dus! ik heb liever een actie free roaming game race spellen heb ik al genoeg van Reageren
thug Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 the getaway en maffia zijn heel goeie free roaming games Reageren
moechy Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 die heeft hij al euhm total overdose zou ik zo zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.