Donald-Duck Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 mijn computer doet heel raar als ik bijv de een intoets krijg ik dit ! en ik kan ook geen punten en kommas typen want hij heeft gewoon de hele tijd shift ingedrukt lijkt het wel als ik een tot en met tien typ krijg ik dit !@#$%^&*(!) en dat is nogal heel vervelen weet iemand welke instellingen je moet veranderen edit: hij doet het ineeens weer Reageren
Mirrrr Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Dan moet je control en shift tegelijk indrukken. Dan is je toetsenbord versprongen naar een andere taal. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 het kan zijn als het shift knopje zovaak is indgedruk als dat knopje lam is geworden en dus blijft steken en in dat geval moet je een ander toetsenbord kopen PS: dat ctrl shift is alleen als je de toetsenbord taal op nederlands hebt staan en weer naar engels wilt hebben Reageren
Mirrrr Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 het kan zijn als het shift knopje zovaak is indgedruk als dat knopje lam is geworden en dus blijft steken en in dat geval moet je een ander toetsenbord kopenPS: dat ctrl shift is alleen als je de toetsenbord taal op nederlands hebt staan en weer naar engels wilt hebben Klote en dat is meestal het geval als er andere tekens komen dan er op je toetsenbord staan Reageren
Vegeta Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 als je shift te lang indrukt gaat de filtertoets aan maar als je de pc opnieuw start doet ie weer normaal bij mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.