PrI3sT Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 hey ik denk dat ik een easter egg heb gevonden in vice city want een virgo wil dat in het latijn niet zeggen "maagd" als dit topic onnodig is mag er een slotje op hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik weet niet of dit maagd wil zeggen maar het ken natuurlijk wel. maar ik denk tocg eerder dat het toeval is:) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 ik denk van niet want als je R* kent ze steken er zoveel EE's in dat ze niet meer te tellen zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 Jaja, MartyCeha heeft nu ook Vice City Er zijn zoveel namen van voertuigen die iets betekenen... Bijvoorbeeld: De Maverick: gebaseerd op de vliegenier uit de film Top Gun? De Hermes: Is dat niet de (oud) Griekse bode van de goden? De Voodoo: Waarom zouden de Haïtianen zich hierin voortbewegen (hint hint> klik) De Washington de Amerikaanse overheidsinstantie (overheid zit in welke stad?) FBI gebruikt dit voertuig. Infernus: Inferno = vlammenzee, en ga zo maar door Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 dat van die hermes wist ik niet goed gewerkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 Moet je er nog meer? Ik kan zo een heel lijstje maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 Hermes is ook de god van de dieven (moet ik toevallig voor morgen leren ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Jaja, MartyCeha heeft nu ook Vice City Er zijn zoveel namen van voertuigen die iets betekenen... Bijvoorbeeld: De Maverick: gebaseerd op de vliegenier uit de film Top Gun? De Hermes: Is dat niet de (oud) Griekse bode van de goden? De Voodoo: Waarom zouden de Haïtianen zich hierin voortbewegen (hint hint> klik) De Washington de Amerikaanse overheidsinstantie (overheid zit in welke stad?) FBI gebruikt dit voertuig. Infernus: Inferno = vlammenzee, en ga zo maar door Leuk lijstje, MC. Ik wist dat nog llemaal niet nu ik al 3 jaar VC speelt. Echt toppie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Dan maak ik het maar compleet Deze had ik al: De Maverick: gebaseerd op de vliegenier uit de film Top Gun?De Hermes: Is dat niet de (oud) Griekse bode van de goden? De Voodoo: Waarom zouden de Haïtianen zich hierin voortbewegen (hint hint> klik) De Washington de Amerikaanse overheidsinstantie (overheid zit in welke stad?) FBI gebruikt dit voertuig. Infernus: Inferno = vlammenzee Deze komer en nu bij: Mesa Grande: Mesa is meestal een achterbenaming voor een woesteinachtig gebied (net zoiets al 'county'). Aan gezien het een off road wagen is is de naam best toepasselijk Rancher: Een echte country auto voor op een Ranch. Deze is dan ook overduidelijk. Angel: Gangbike van de Bikers, en roept ook duidelijk verbanden op met de Hells Angels. Faggio: Dat moet wel op Piaggio gebaseerd zijn (het welbekende scootermerk) Stallion: Deze hengst is wel duidelijk Idaho: is weer van de gelijknamige Amerikaanse staat afgeleid Esparanto: de taal (klik) Phoenix: op de vurige vogel Mule: de pakezel van Vice City Cheetah: naam komt van het zeldzame snelle landroofdier af. Banshee: een demon uit de Ierse mythologie, en een personage van de strip X-men Sandking: de koning van het zand en de andere rallyauto's Sentinel: Fictieve robots uit een strip van uitgever Marvel Comics (deze gaf ook X men uit, waar 'Banshee' vanaf komt) Patriot: komt van Patriotisme (Engels: Patriotism) wat vaderlandsliefde betekent, en waar het Amerikaanse leger (het is ook een legerjeep) maar al te graag aan doet. Rhino: Heeft een pantser als een nijlpaard. Greenwood: Hóéveel stadjes in de VS heten zo? Glendale: Hetzelfde als Greenwood Oceanic: die wordt vaak gespot in de buurt van de ?ceaan. O, o, o, wat zoek ik toch voor letter?! Veel zijn er overduidelijk, maar degene die overblijven zijn nog veel duidelijker dus die laat ik maar even voor wat het is Bewerkt: 10 oktober 2007 door MartyCeha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Er zitten wel veel verwijzingen naar dingen die in het echt ook bestaan, TOP Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Easter Eggs uit Vice City horen in dit topic. Daarnaast zijn weinig van de hier genoemde "EE" nieuw. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts