Jump to content

Vigilante :lol:

VanHelsing

Recommended Posts

Ik ging vandaag vigilante doen, en er kwam zo'n berichtje dat ik hongerig was. ik had nog genoeg tijd, en ging dus ff ete bij burgershot Na een tijdje daar kwam eropeeens een berichtje dat die gangstahs dood ware :blink: is iemand dit al eerder tege gekome?

Delen op andere websites

Ik ging vandaag vigilante doen, en er kwam zo'n berichtje dat ik hongerig was. ik had nog genoeg tijd, en ging dus ff ete bij burgershot Na een tijdje daar kwam eropeeens een berichtje dat die gangstahs dood ware :blink: is iemand dit al eerder tege gekome?

Ik neem aan dat je ambulance missie deed want dat is het enigste missie wat met dode mensen redden te maken heeft zo ja dan kan het niet omdat je het missie verliest als je uitstapt.

Delen op andere websites

Ik ging vandaag vigilante doen, en er kwam zo'n berichtje dat ik hongerig was. ik had nog genoeg tijd, en ging dus ff ete bij burgershot Na een tijdje daar kwam eropeeens een berichtje dat die gangstahs dood ware :blink:  is iemand dit al eerder tege gekome?

Ik neem aan dat je ambulance missie deed want dat is het enigste missie wat met dode mensen redden te maken heeft zo ja dan kan het niet omdat je het missie verliest als je uitstapt.

Volgens mij bedoelt hij politie. Daar moet je die gasten vermoorden, en toen kreeg hij een berichtje dat ze al dood waren. (denk ik)

Delen op andere websites

Dit was al bekend. Op deze manier kun je dus erg makkelijk de Vigitante missies halen.

Steeds naar binnen, na 10 sec. zijn de daders dan vaak dood. Bij de hogere levels moet je meerdere keren naar binnen en naar buiten (af en toe op / in het voertuig zitten) en je haalt het level.

Delen op andere websites

beetje dom van je dat je die mensen hebt laten creperen op straat, maar het is geen bug ofzo dus deze topic kan gesloten worden

Nou het lijkt me wel een BUG want die boeven gaan niet vanzelf dood op straat :rolleyes:

Lazlow

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...