Jump to content

GTA4 breekt geld records?


Follow

Breekt GTA4 de record?  

107 leden hebben gestemd

  1. 1. Breekt GTA4 de record?

    • Ja, denk het van wel.
      65
    • Weet het niet, word moeilijk.
      32
    • Nee, het huidige is te hoog.
      9


Recommended Posts

Games maken in de eerste weken wel in de miljoenen winst.

Sommige breken records, maar het huidige is wel erg groot.

Wat denken jullie, zal GTA4 dat record breken, lees wel alles over het juidige record hieronder voor je reageert..

Halo 3 is een doorslaand succes voor Microsoft. Op de eerste verkoopdag in de VS brak de game alle verkooprecords. Er gingen op de eerste dag voor $180 miljoen aan Halo 3-games over de toonbank. Door Halo 3 wordt Microsofts amusementsdivisie eindelijk winstgevend.

Gamers logden massaal in op Microsofts Xbox Live-dienst waardoor de dienst tijdelijk plat ging. In de eerste 20 uur na de lancering gingen meer dan een miljoen Xbox Live-leden online de strijd met elkaar aan.

Halo 3 breekt niet alleen het verkooprecord van zijn voorganger ($125 miljoen op de eerste dag) maar ook het record van de film Spider-man 3 die op de eerste dag $60 miljoen aan bioscoopkaartjes verkocht.

Halo 3 is belangrijk voor Microsoft omdat de game niet alleen de miljoenen kostende amusementsdivisie winstgevend moet maken, maar ook omdat het de marktdominatie van Sony moet doorbreken.

Ook de voorganger Halo 2 maakte een record van $125 miljoen dat nu dus overschreven is.

LET OP: Alleen in de VS is dit record gelegd.

Moet je nagaan over de hele wereld.

Zal wel rond de 250/300 miljoen liggen.

Dus hoge eisen voor GTA4 dan als ze het record willen verbreken.

Ikzelf: Denk het niet, kan wel dichtbij komen, maar je weet ook niet holang GTA4 in ontwikkeling is, wat ik weet is dat Halo 3 al in productie was toen Halo 2 nog niet uit was, in 2005 was het al speelbaar!

Maar je weet het nooit..

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    4

  • Follow

    3

  • pilot

    3

  • 2fast{0}

    3

denk het niet want aangezien het nog niet duidelijk is dat hij op de PC uitkomt, lopen ze al veel verkoop mis en er zijn minder mensen met een Xbox360 of PS3 inhuis als toendertijd een PS2 Xbox of PC. ik ben wel benieuwd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een zware dag vandaag, maarja.

Ik moet zeggen dat GTA4 nog voordeel heeft met de Xbox en PS

Want Halo 3 (huidige record game) kwam alleen uit op de 360.

Ik heb een Xbox ja, maar weet nog niet of ik GTA4 ga halen.

Ben niet zo fan meer van GTA.

En kan een mod in de stem keuze wat aanpassen, wat huidige is toch echt zonder S :puh:

2fast{0}: Thanks, wist het helemaal niet :puh:

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

Heb een zware dag vandaag, maarja.

Ik moet zeggen dat GTA4 nog voordeel heeft met de Xbox en PS

Want Halo 3 (huidige record game) kwam alleen uit op de 360.

Ik heb een Xbox ja, maar weet nog niet of ik GTA4 ga halen.

Ben niet zo fan meer van GTA.

En kan een mod in de stem keuze wat aanpassen, wat huidige is toch echt zonder S :puh:

Follow dit kun je zelf ook doen, dit hoeft niet perce door een mod gedaan te worden.

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Halo 3 heeft natuurlijk de lat erg hoog gelegd. Halo 3 en GTA IV zijn beiden zwaar gehypte games die door iedereen (ook de media!) echt helemaal geweldig worden gevonden. Qua winstopbrengst zullen ze zeker dicht bij elkaar in de buurt komen. Als GTA echter ook nog een PC-versie released (waar een hoop mensen, waaronder ik, bijzonder veel op hopen) hebben ze natuurlijk het voordeel dat ze een breder publiek treffen door de games op meer platforms te releasen. Boviendien zit Halo misschien met meer concurrente van triple A games als BioShock, Assassins Creed e.d. GTA IV komt een beetje in het naseizoen waardoor de concurrentie minder zal zijn. Ik denk dat deze dingen een cruciale rol gaat spelen als GTA Halo wil gaan verslaan.

Ik zit nog steeds te wachten op die aankondiging van een PC GTA IV, maar ik zeg ja

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog niet echt.

Maar ik denk dat ze best veel zullen verkopen want heel veel mensen willen dit spel en kan toch gebeuren.

We zullen wel zien kan niet wachten :puh: Als ze het dan nog een keer uitstellen dan word ik wel heel boos...

RoMaL

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog niet echt.

Maar ik denk dat ze best veel zullen verkopen want heel veel mensen willen dit spel en kan toch gebeuren.

We zullen wel zien kan niet wachten :puh: Als ze het dan nog een keer uitstellen dan word ik wel heel boos...

RoMaL

Als ze het dan toch gaan doen gaan alleen maar de echte gta fans Gta IV kopen, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

gta IV is toch wel een van de kopstukken van de gamemarkt.( in ieder geval vergelijkbaar met halo3) en gezien de realease periode (weinig andere tripple-A titels), plus het feit dat er dan ook nog een playstation3 meedoet, is de kans denk ik best wel groot dat het record wordt verbroken.

Link to comment
Delen op andere websites

Neej denk het niet, GTA verliest een hoop fans met GTA IV, en de installed base van de systemen is niet groot genoeg. en HALO3, dat was echt een must have voor de 360, hoe dan ook, dat is gewoon een must have. en ik vind niet dat GTA een must have is zowel niet voor de 360 als voor de ps3.

Dus, Nee, GTA IV breekt geen records, geen enkele... EDIT: Eerste GTA op Blu ray disc :D

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

Neej denk het niet, GTA verliest een hoop fans met GTA IV, en de installed base van de systemen is niet groot genoeg. en HALO3, dat was echt een must have voor de 360, hoe dan ook, dat is gewoon een must have. en ik vind niet dat GTA een must have is zowel niet voor de 360 als voor de ps3.

Dus, Nee, GTA IV breekt geen records, geen enkele... EDIT: Eerste GTA op Blu ray disc :D

Greetz,

Black Force

Dat is jouw mening. Wie zegt dat GTA veel fans verliest? En waarom Halo 3 wel een must-have en GTA IV niet? ik vindt juist andersom.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...