Jump to content

GTA4 breekt geld records?


Follow

Breekt GTA4 de record?  

107 leden hebben gestemd

  1. 1. Breekt GTA4 de record?

    • Ja, denk het van wel.
      65
    • Weet het niet, word moeilijk.
      32
    • Nee, het huidige is te hoog.
      9


Recommended Posts

Neej denk het niet, GTA verliest een hoop fans met GTA IV, en de installed base van de systemen is niet groot genoeg. en HALO3, dat was echt een must have voor de 360, hoe dan ook, dat is gewoon een must have. en ik vind niet dat GTA een must have is zowel niet voor de 360 als voor de ps3.

Dus, Nee, GTA IV breekt geen records, geen enkele... EDIT: Eerste GTA op Blu ray disc :D

Greetz,

Black Force

Dat is jouw mening. Wie zegt dat GTA veel fans verliest? En waarom Halo 3 wel een must-have en GTA IV niet? ik vindt juist andersom.

ja volgens mij is gta san andreas, en de vorige delen ook wel, een must have voor bijvoorbeeld de ps2. zo'n 1 op de 4 mensen met een 360 heeft halo 3 las ik ergens..( kan ook in 1 bepaald land/gebied zijn weet ik niet precies :puh: ) wat deze ratio is bij san andreas op de ps2..ik weet het niet maar ik denk dat de veel ps2 bezitters wel gta sa hebben.

Nog een aantal maanden wachten en we zullen wel zien wat gta zal verkopen in de eerste week..rockstar doet(nja, op het moment lijkt het meer: deed) er in ieder geval alles aan om de hype op te bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    4

  • Follow

    3

  • pilot

    3

  • 2fast{0}

    3

Het wordt wel heel moeilijk want ik denk dat het niet veel scheelt tussen de fans van GTA en de fans van Halo.

Mij maakt het niet uit want hij zijn beide top spellen, alhoewel ik Halo 3 niet kan kopen omdat ik geen Xbox 360 bezit :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er veel verschil zal zijn tussen Halo 3 en GTA IV. Voor mij maakt het niet uit, ik heb HALO 3 en de ONLINE is gewoon: LEUK!!!!!!!!!!

Maar GTA IV is gewoon een ''singleplayer'' game...

Als je ONLINE wilt gamen raad ik je aan om HALO 3 te halen, alhoewel de single ook leuk is, maar gta singel is gewoon leuker :schater: .

kara

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heeft nog te weinig informatie vrij gegeven om mij te overtuigen, of meer mensen te overtuigen :)

Mijn mening is dus dat GTA IV niet de geldrecords zal breken. Anders ging dit ook met San Andreas het geval zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

Neej denk het niet, GTA verliest een hoop fans met GTA IV, en de installed base van de systemen is niet groot genoeg. en HALO3, dat was echt een must have voor de 360, hoe dan ook, dat is gewoon een must have. en ik vind niet dat GTA een must have is zowel niet voor de 360 als voor de ps3.

Dus, Nee, GTA IV breekt geen records, geen enkele... EDIT: Eerste GTA op Blu ray disc :D

Greetz,

Black Force

Dat is jouw mening. Wie zegt dat GTA veel fans verliest? En waarom Halo 3 wel een must-have en GTA IV niet? ik vindt juist andersom.

ja volgens mij is gta san andreas, en de vorige delen ook wel, een must have voor bijvoorbeeld de ps2. zo'n 1 op de 4 mensen met een 360 heeft halo 3 las ik ergens..( kan ook in 1 bepaald land/gebied zijn weet ik niet precies :puh: ) wat deze ratio is bij san andreas op de ps2..ik weet het niet maar ik denk dat de veel ps2 bezitters wel gta sa hebben.

Nog een aantal maanden wachten en we zullen wel zien wat gta zal verkopen in de eerste week..rockstar doet(nja, op het moment lijkt het meer: deed) er in ieder geval alles aan om de hype op te bouwen.

aantal maanden zeg maar gerust vele maanden, en zeker als je zoals mij geen xbox360 of ps3 hebt, dan al het zeker nog wel een jaar duren,

en ik heb een ps2 en idd ik heb gta SA(op pc en ps2) maar ja ik ben nou eenmaal een gta-fan net als vele,

sprak vandaag nog klasgenoten, nou die vonden ook vet en verlangen naar de 4e

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie net toevallig want een analyst erover denkt op gamespot.

Die denkt namelijk dat gta 4 9.5 miljoen stuks zou kunnen verkopen in de eerste week (in het beste scenario, als gta 4 vergelijkbaar snel als halo 3 verkoopt), t.o.v. de 4.4 miljoen van Halo 3;

http://uk.gamespot.com/news/6180636.html

daar zie je een paar scenario's die hij denkt wat er zou kunnen gebeuren met de verkoopcijfers van gta 4 in de eerste week.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV verslaat alle records. Want met Halo 3 is 150 miljoen dollar/euro whatever winst gemaakt. Maar let op, Halo is exlusief op de Xbox360. GTA IV komt voor de 360 en de ps3 uit. En hoogstwaarschijnlijk ook voor de pc. Dus je kan wel snappen dat dat meer winst gaat maken, omdat GTAIV voor vele een musthave is.

Link to comment
Delen op andere websites

Neej denk het niet, GTA verliest een hoop fans met GTA IV, en de installed base van de systemen is niet groot genoeg. en HALO3, dat was echt een must have voor de 360, hoe dan ook, dat is gewoon een must have. en ik vind niet dat GTA een must have is zowel niet voor de 360 als voor de ps3.

Dus, Nee, GTA IV breekt geen records, geen enkele... EDIT: Eerste GTA op Blu ray disc :D

Greetz,

Black Force

Dat is jouw mening. Wie zegt dat GTA veel fans verliest? En waarom Halo 3 wel een must-have en GTA IV niet? ik vindt juist andersom.

ja volgens mij is gta san andreas, en de vorige delen ook wel, een must have voor bijvoorbeeld de ps2. zo'n 1 op de 4 mensen met een 360 heeft halo 3 las ik ergens..( kan ook in 1 bepaald land/gebied zijn weet ik niet precies :puh: ) wat deze ratio is bij san andreas op de ps2..ik weet het niet maar ik denk dat de veel ps2 bezitters wel gta sa hebben.

Nog een aantal maanden wachten en we zullen wel zien wat gta zal verkopen in de eerste week..rockstar doet(nja, op het moment lijkt het meer: deed) er in ieder geval alles aan om de hype op te bouwen.

aantal maanden zeg maar gerust vele maanden, en zeker als je zoals mij geen xbox360 of ps3 hebt, dan al het zeker nog wel een jaar duren,

en ik heb een ps2 en idd ik heb gta SA(op pc en ps2) maar ja ik ben nou eenmaal een gta-fan net als vele,

sprak vandaag nog klasgenoten, nou die vonden ook vet en verlangen naar de 4e

Ja oke, maar Xbox 360 heeft halo3 exclusief, dus zie ik dat meer als must have. nogmaals: GTA IV breekt GEEN verkooprecord, dat geloof ik niet.

greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gun het rockstar van harte, maar ik denk niet dat de beste man die dit voorspeld heeft gelijk gaat krijgen. Al zullen de getallen die hij noemt misschien niet eens zo heel veel schelen. Maar ja, we wachten natuurlijk allemaal af of GTA IV een verkooprecord breekt, en we gunnen GTA die plek natuurlijk van harte, maar ik ga er gewoon niet vanuit :puh:

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij niet. Bijna niemand heeft een PS3, want die vinden de meeste te duur. (Ik ook dus) En een Xbox360 hebben er ook niet super veel. Ik ken maar 1 iemand die een Xbox heeft, en ik weet nog niet eens of dat een 360 is.

R* Games maakt een grote mistap door telkens te wachten of een GTA gewoon niet op de PC te laten uitkomen. Hiermee verliezen ze wel een groot deel van de winst... Denk ik.

Ik hoop wel dat GTA IV het record breekt. Het is altijd wel leuk dat je lievelingsspel een record breekt he. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...