Jump to content

GTA4 breekt geld records?


Follow

Breekt GTA4 de record?  

107 leden hebben gestemd

  1. 1. Breekt GTA4 de record?

    • Ja, denk het van wel.
      65
    • Weet het niet, word moeilijk.
      32
    • Nee, het huidige is te hoog.
      9


Recommended Posts

Volgens mij niet. Bijna niemand heeft een PS3, want die vinden de meeste te duur. (Ik ook dus) En een Xbox360 hebben er ook niet super veel. Ik ken maar 1 iemand die een Xbox heeft, en ik weet nog niet eens of dat een 360 is.

R* Games maakt een grote mistap door telkens te wachten of een GTA gewoon niet op de PC te laten uitkomen. Hiermee verliezen ze wel een groot deel van de winst... Denk ik.

Ik hoop wel dat GTA IV het record breekt. Het is altijd wel leuk dat je lievelingsspel een record breekt he. :puh:

omdat jij er niet veel kent met een 360 betekent niet dat er nog niet zo veel van zijn verkocht :puh: het zit rond de 12 miljoen en ps3 rond de 4 miljoen.

En dat de pc versie later komt neemt niet echt winst af bij rockstar, of ze maken winst op de mensen die niet willen wachten en een next-gen console kopen + gta 4, of de mensen die gewoon wachten en de pc versie dan kopen. en dan heb je ook nog mensen die de console versie hebben gekocht en dan ook nog de pc versie kopen. nee echt veel winstverlies ofzo maken ze er niet op :puh: zeker niet met het geld erbij dat rockstar er voor krijgt om het op de consoles uit te brengen (zoals de 50 miljoen voor de exclusieve downloads)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    4

  • Follow

    3

  • pilot

    3

  • 2fast{0}

    3

Alles gaat de kant van GTA IV op , alle games worden steeds meer en worden next-gen , GTA IV zal vast niet de enige game met succes zijn.

Maar ik denk wel dat GTA IV voor de meeste gamers een droom die werkelijkheid word.

Er zijn miljoenen mensen die de game willen kopen, ook alleen als je kijkt naar de bezoekers toen de eerste trailer te zien was van GTA IV, de site kon het niet aan. Het lijkt me dan nogal logisch dat veel mensen die gekeken hebben, of ze hem kopen lijkt me niet zeker. Maar in iedergeval ik denk dat erg veel mensen GTA IV zullen kopen, of het geldrecord verbroken word dat zullen we moeten afwachten lijkt mij. :Y

mvg,2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik denk dat het wel moeilijk word , want Mafia 2 ziet er ook geweldig uit! :Y

ja maar die komt nog later uit dan GTA IV en dit gaat over de 1e week na de release.

Greetz,

Black Force

Bedoel je van Halo 3 die 180 miljoen in 1 week?

Het is eigenlijk binnen de 24 uur, ALLEEN in de VS.

Ik las laast ook dat de persoon die GTA IV wou verbieden ook al Halo 3 wou verbieden, die kerel is gek om een spel gewoon even te verbieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk er wel aan dat de verschillende versies van het spel voor playstation, x-box en pc op verschillende data uit komen. Ik denk dus niet dat ze het record zullen verbreken.

de xbox360 en de playstation3 versie zullen op de zelfde datum gelanceerd worden. en de computer versie is nog niet bevesigd of hij komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet, wordt zeer moeilijk.

Halo 3 is een grote titel, met een goeie voorganger (Halo 1 heeft nooit veel publisische attentie gehad, vind ik) en daarbuiten heeft hij een Live functie en is hij alleen verkrijgbaar op de 360. Maar dat moet dan misschien wel weer een positieve blik geven aangezien GTA4 op de 360 en PS3 tegelijk uitkomen..

Nogmaals, wordt moelijk, maar lijkt me wel mogelijk. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik denk van wel !! GTA IV is een enorm succes!! Zo'n Hype heb ik nog nooit meegemaakt.

Natuurlijk maakt GTA IV een enorm record met winst, op dit forum hebben we ongeveer 65,000 leden?

Waarvan zeker wel 10,000 a 15,000 Ps3's of XBox360's zijn gekocht. ( Misschien wel meer )

Iedereen wie op dit forum zit is enorm GTA verslaafd en kopen IV, dus alleen aan dit forum, word er ongeveer al 15,000 GTA IV's gekocht.

En dan praten we nog niet eens over héél Nederland.

Dus ik heb er veel vertrouwen in dat IV een enorm succes wordt, zowel in Nederland, maar ook in andere landen.

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...