Jump to content

GTA4 breekt geld records?


Follow

Breekt GTA4 de record?  

107 leden hebben gestemd

  1. 1. Breekt GTA4 de record?

    • Ja, denk het van wel.
      65
    • Weet het niet, word moeilijk.
      32
    • Nee, het huidige is te hoog.
      9


Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    4

  • Follow

    3

  • pilot

    3

  • 2fast{0}

    3

De Hypé rond Grand Theft Auto IV is toch wel zeker groter als die van Halo 3 .

Geloof mij maar dat er maar heel weinig gamers zijn die deze game niet aanschaffen .

Nu zijn wel de Xbox 360 en de Playstation 3 duure gameconsole,s die niet iedereen kan aanschaffen maar toch zal GTA IV alle records verbreken in de hele geschiedenis .

Er zijn gegarandeerd ook mensen die alleen al voor GTA IV een gameconsole kopen .

GTA IV zal zeker voor de Xbox 360 helemaal uitverkocht raken op de release omdat de meeste gamers een Xbox 360 in bezit hebben omdat deze langer op de markt te koop is .

Ik durf te wedden dat voor de meeste gamers GTA IV de ultieme nextgen game word die ze zeker in bezit willen hebben .

Als ik kon wedden met gamers hier op de site zou ik voor €1000,00 wedden dat GTA IV de meest verkochte game allertijden word in 2008 .

Link to comment
Delen op andere websites

De Hypé rond Grand Theft Auto IV is toch wel zeker groter als die van Halo 3 .

Geloof mij maar dat er maar heel weinig gamers zijn die deze game niet aanschaffen .

Nu zijn wel de Xbox 360 en de Playstation 3 duure gameconsole,s die niet iedereen kan aanschaffen maar toch zal GTA IV alle records verbreken in de hele geschiedenis .

Er zijn gegarandeerd ook mensen die alleen al voor GTA IV een gameconsole kopen .

GTA IV zal zeker voor de Xbox 360 helemaal uitverkocht raken op de release omdat de meeste gamers een Xbox 360 in bezit hebben omdat deze langer op de markt te koop is .

Ik durf te wedden dat voor de meeste gamers GTA IV de ultieme nextgen game word die ze zeker in bezit willen hebben .

Als ik kon wedden met gamers hier op de site zou ik voor €1000,00 wedden dat GTA IV de meest verkochte game allertijden word in 2008 .

Daar ben ik ook van overtuigd !

Jij zegt : "Er zijn gegarandeerd ook mensen die alleen al voor GTA IV een gameconsole kopen ." Daar ben ik er 1 van.

Dus alleen door IV heb ik een PS3 gekregen. ( voor kerst ) Natuurlijk ook nog wel voor andere spellen, maar dit was de belangrijkste reden waarom ik een PS3 wou hebben.

Echte GTA fans, die doen er alles voor om 't volgende deel van GTA te kopen. Zoals ik met dus mijn PS3 en PSP.

PS3 had ik gekregen, en PSP zelf gekocht. Alleen voor LCS en VCS, en nu de PS3 voor IV.

Achjah.. Maar ik haal het ook nog wel voor andere spellen hoor ;P

Swiggers;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet neit zeker, maar waarschijnlijk wel.

Bij gta san andreas waren er al ongeveer 80 miljoen ps2's verkocht.

Nu gta 4 uitkomt zijn er maar ongeveer 30 miljoen ps3's + xbox 360's verkocht. Dat is dus stuk minder als aantal ps2's.

Toch zijn de next gen console bezitters nu nog vooral fanatiekere en wat oudere gamers. Terwijl toen veel mensen een ps2 hadden gekocht met maar 1 kinderspel voor hun kind.

Oftewel, het zou toch goed kunnen want van die 30 miljoen ps3/360 bezitters gaat denk ik wel 50% het spel halen, en dan zit je al gauw op de 15 miljoen exemplaren (alleen console versie).

Link to comment
Delen op andere websites

180 miljoen dollar? Dat is 3 miljoen spelen en als je weet dat er op dat moment 9,15 miljoen xboxen waren in Amerika. Betekend dat 1 op de 3 mensen het op de eerste dag heeft gekocht.

Nu zijn de 17 miljoen xbox 360 en ps3 in Amerika dus moeten 1 op 5 mensen GTA IV in huis halen. Ik denk niet dat dit haalbaar is (maar er is nog een redelijke kans van wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 kan GTA IV aan.

De ongeduldigheid rondom GTA IV loopt steeds verder op, mede dankzij Rockstar die lekker aan het hypen is. In de schaduw van GTA IV is echter nog een topper in ontwikkeling die in tegenstelling tot het eerste deel wel naar de PS3 komt.

Saints Row 2 namelijk, het eerste deel was op de Xbox 360 een goed succes en een succes wil de ontwikkelaar altijd vervolgen. De vraag is echter of GTA IV niet te veel over Saints Row 2 hangt. Greg Donavan van Volition heeft zich hierover uitgelaten.

Zo wist hij te melden dat hij wel degelijk op de hoogte is van de concurrentie die GTA IV geeft maar dat Saints Row 2 goed genoeg is om terug te concurreren. Tevens wist hij te melden dat de co-op die Saints Row 2 kent zich nog wel eens zou kunnen onderscheiden van de multiplayer van GTA IV. Het is natuurlijk voorlopig nog even de vraag of Saints Row 2 zich echt staande zal weten te houden naast GTA IV. Ik kan in ieder geval niet wachten op beide games!

Bron:ps3focus

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 kan GTA IV aan.

De ongeduldigheid rondom GTA IV loopt steeds verder op, mede dankzij Rockstar die lekker aan het hypen is. In de schaduw van GTA IV is echter nog een topper in ontwikkeling die in tegenstelling tot het eerste deel wel naar de PS3 komt.

Saints Row 2 namelijk, het eerste deel was op de Xbox 360 een goed succes en een succes wil de ontwikkelaar altijd vervolgen. De vraag is echter of GTA IV niet te veel over Saints Row 2 hangt. Greg Donavan van Volition heeft zich hierover uitgelaten.

Zo wist hij te melden dat hij wel degelijk op de hoogte is van de concurrentie die GTA IV geeft maar dat Saints Row 2 goed genoeg is om terug te concurreren. Tevens wist hij te melden dat de co-op die Saints Row 2 kent zich nog wel eens zou kunnen onderscheiden van de multiplayer van GTA IV. Het is natuurlijk voorlopig nog even de vraag of Saints Row 2 zich echt staande zal weten te houden naast GTA IV. Ik kan in ieder geval niet wachten op beide games!

Bron:ps3focus

laat volition maar lekker verder dromen.. geen aandacht geven die gasten

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 kan GTA IV aan.

De ongeduldigheid rondom GTA IV loopt steeds verder op, mede dankzij Rockstar die lekker aan het hypen is. In de schaduw van GTA IV is echter nog een topper in ontwikkeling die in tegenstelling tot het eerste deel wel naar de PS3 komt.

Saints Row 2 namelijk, het eerste deel was op de Xbox 360 een goed succes en een succes wil de ontwikkelaar altijd vervolgen. De vraag is echter of GTA IV niet te veel over Saints Row 2 hangt. Greg Donavan van Volition heeft zich hierover uitgelaten.

Zo wist hij te melden dat hij wel degelijk op de hoogte is van de concurrentie die GTA IV geeft maar dat Saints Row 2 goed genoeg is om terug te concurreren. Tevens wist hij te melden dat de co-op die Saints Row 2 kent zich nog wel eens zou kunnen onderscheiden van de multiplayer van GTA IV. Het is natuurlijk voorlopig nog even de vraag of Saints Row 2 zich echt staande zal weten te houden naast GTA IV. Ik kan in ieder geval niet wachten op beide games!

Bron:ps3focus

laat volition maar lekker verder dromen.. geen aandacht geven die gasten

Zelfs als deze game de beste game ooit is, toch gaat hij minder verkopen als GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

Alles bij elkaar zal GTA IV geen verkoop records gaan breken, dat is gewoon niet mogelijk, om bijvoorbeeld net zoveel te verkopen als the sims of super mario bros (SNES) zullen eerst meer mensen een ps3/360 moeten kopen aangezien er niet eens zoveel consoles (ps3/360) verkocht zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Alles bij elkaar zal GTA IV geen verkoop records gaan breken, dat is gewoon niet mogelijk, om bijvoorbeeld net zoveel te verkopen als the sims of super mario bros (SNES) zullen eerst meer mensen een ps3/360 moeten kopen aangezien er niet eens zoveel consoles (ps3/360) verkocht zijn..

precies mee eens.. maarja als ze m op de pc uitbrenge make ze wel kans.. k zie m al vliegen, gta huisdieren, gta op vakantie onie :N foute boel

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...