Jump to content

Vice City


Capodaano

Recommended Posts

Hee iedereen ik heb Vice City Stories nu al een paar keer gedaan en ik overweeg GTA Vice City nu te kopen.

Nu is mijn vraag, is het zijn geld denkje waard? Of zal ik het ergens anders aan besteden?

10 euro is werkelijk niks voor zo'n goed spel uit Vice City. Hij is erg oud, maar nog steeds heel leuk. Je hebt ongeveer even veel mogelijkheden als in VCS, misschien nog wel meer. Ook sluit het verhaal goed aan op dat van VCS, omdat het zich 2 jaar later afspeelt. Dus als je VCS een leuk en goed spel vind dan moet je Vice City zeker hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van wel. De sfeer in Vice City is Mafia achtig en de zon schijnt altijd zoals in Vice City Stories. Daarnaast heb je leuke missies en leuke personages zoals Lance Vance, Ken Rosenburg en Phil Cassidy. Er zijn aardig wat missies om te doen. De verhaallijn is zeer spannend en de prijs van Vice City op de PC is nog maar 10 Euro.

Er waren andere mensen met dezelfde vraag als jij. Ik heb even de moeite genomen om een paar topics voor je op te zoeken. Je kunt dan de voor en tegenargumenten doornemen. Denk bijvoorbeeld aan dit topic en aan dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Dixons :) Maar volgens mij was het gewoon wat ze nog over hadden in het magazijn hij stond namelijk op het koopjesplateau en het was de enige GTAVC exemplaar tussen tientallen fifa 03's. Probeer de Media Markt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dixons :) Maar volgens mij was het gewoon wat ze nog over hadden in het magazijn hij stond namelijk op het koopjesplateau en het was de enige GTAVC exemplaar tussen tientallen fifa 03's. Probeer de Media Markt :D

Volgens mij kun je hem ook wel bestellen bij bol.com voor10 euro :Y

Edit: dit hoord toch gewoon in het Vice city general?

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Hij kost inderdaad 10 euro en het dat ene sfeertje (kortom, het is niet te omschrijven) en zo'n koopje voor zo'n goed spel zou ik zeker niet overslaan. Maar natuurlijk ook de personage's zijn leuk, neem Lance Vance, Ricardo Diaz en Kent Paul aan. Kortom, ik zou zo'n koopje zeker niet overslaan nu ik dit al twee keer heb gezegt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hee iedereen ik heb Vice City Stories nu al een paar keer gedaan en ik overweeg GTA Vice City nu te kopen.

Nu is mijn vraag, is het zijn geld denkje waard? Of zal ik het ergens anders aan besteden?

10 euro is werkelijk niks voor zo'n goed spel uit Vice City. Hij is erg oud, maar nog steeds heel leuk. Je hebt ongeveer even veel mogelijkheden als in VCS, misschien nog wel meer. Ook sluit het verhaal goed aan op dat van VCS, omdat het zich 2 jaar later afspeelt. Dus als je VCS een leuk en goed spel vind dan moet je Vice City zeker hebben!

Bij ons kost ie 20

Link to comment
Delen op andere websites

Hee iedereen ik heb Vice City Stories nu al een paar keer gedaan en ik overweeg GTA Vice City nu te kopen.

Nu is mijn vraag, is het zijn geld denkje waard? Of zal ik het ergens anders aan besteden?

10 euro is werkelijk niks voor zo'n goed spel uit Vice City. Hij is erg oud, maar nog steeds heel leuk. Je hebt ongeveer even veel mogelijkheden als in VCS, misschien nog wel meer. Ook sluit het verhaal goed aan op dat van VCS, omdat het zich 2 jaar later afspeelt. Dus als je VCS een leuk en goed spel vind dan moet je Vice City zeker hebben!

Bij ons kost ie 20

Ik weet niet waar je woont, maar als je hem niet in de winkel voor 10 euro kan krijgen dan kan je hem natuurlijk ook nog op Bol.com bestellen. Dan is hij echter wel 15 euro, maar volgensmij is dat inclusief de verzendkosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja! Zeker doen. Vice City is een leuk spel, net zoals alle andere GTA's. Zoals al gezegt werd is het een leuk vervolg op VCS. Een echte fan van GTA mag geen enkele GTA missen hé! Geloof ons, koop het :) !

Frusciante.

Link to comment
Delen op andere websites

Hee iedereen ik heb Vice City Stories nu al een paar keer gedaan en ik overweeg GTA Vice City nu te kopen.

Nu is mijn vraag, is het zijn geld denkje waard? Of zal ik het ergens anders aan besteden?

10 euro is werkelijk niks voor zo'n goed spel uit Vice City. Hij is erg oud, maar nog steeds heel leuk. Je hebt ongeveer even veel mogelijkheden als in VCS, misschien nog wel meer. Ook sluit het verhaal goed aan op dat van VCS, omdat het zich 2 jaar later afspeelt. Dus als je VCS een leuk en goed spel vind dan moet je Vice City zeker hebben!

Bij ons kost ie 20

Ik weet niet waar je woont, maar als je hem niet in de winkel voor 10 euro kan krijgen dan kan je hem natuurlijk ook nog op Bol.com bestellen. Dan is hij echter wel 15 euro, maar volgensmij is dat inclusief de verzendkosten.

Nee, die prijs is exclusief verzendkosten. Die zijn op Bol.com altijd 1,95.

Verplaatst naar VC General :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Intertoys verkoopt 'm niet meer, Bart Smit misschien...

Maark wil niet bestellen, want op 30 november ga ik een PS3 kopen..( _O_ )

Edit: Ik heb hem gekocht bij de Bart Smit voor 15 euro!

Bewerkt: door De Plag
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...