Jump to content

Guardian Angels


Donutman

Recommended Posts

Wanneer je de missie Guardian Angels hebt gehaald zie je Diaz in een filmpje wegrijden met zijn everything-proof admiral. Als je hem dan na het filmpje volgt staat de everything-proof admiral heel soms bij de T-splitsing klaar. Ik kan alleen niet verklaren waarom hij er de ene keer wel staat en de andere keer niet....

Je kan dus de everything-proof admiral krijgen zonder dat de missie mislukt, maar wie kan verklaren waarom hij de ene keer er wel staat en de andere keer niet??? (pc versie)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen als dat je voordat je de Haitian (Gast die je moet achtervolgen) moet achtervolgen de bulletproof Admiral van Diaz pakkenen in je garage te zetten en dan saven. Het is dan wel Mission Failed, maar dan heb je de bulletproof Admiral tot je beschikking.

Maar dat je de Admiral bij de T-Splitsing kan krijgen wist ik niet, het zal vast een foutje van Rockstar zijn geweest en dat ze dat helemaal niet hebben gezien. Veel kan ik niet verklaren.

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

ja maar ik probeer de speciale auto's te krijgen zonder dat ik de missie faal. Het zou inderdaad een foutje van Rockstar kunnen zijn maar dan wel een foutje in mijn voordeel ^_^

Ik heb nu de missie guardian angels 5 keer achter elkaar gedaan, en elke keer stond er een everything-proof admiral.

Ik heb het volgende gedaan:

- nadat je boven in de roze marker moest gaan staan ben ik omlaag gegaan

- ik zorgde ervoor dat de 2 bodyguards van Diaz het ook overleefde

- nadat je het geld weer hebt terug gestolen, rij ik voorbij Diaz en loop ik dan pas in de roze marker zodat ik alvast in de goede richting sta om de admiral te krijgen

- na het eindfilmpje volg ik direct Diaz waar hij ook in het filmpje heen reed

- en daar staat dan de everything-proof vehicle (pc versie)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...