The Distortion Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Als je met je auto lekker full speed rijdt,, krijg je zo snelheids wave wat je hier ziet: Weet iemand hoe je dit uitkan zetten ? best irritant Reageren
T@rget Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Mution Blur heet dat, bij sommige games kun je het uit zetten, maar zover ik weet bij GTA:SA niet. Alleen in SA-MP staat het wel uit. Misschien kun je het wel in config files ofzo aanpassen Reageren
X-boy Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Da's echt ZO irri want dan knal ik altijd tegen van-alles-en-nog-wat aan!! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ja je beukt gelijk ergens tegen-aan... maar als je volgens mij iets aanpast in de game lukt et denk ik wel Reageren
The Distortion Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 LoL dat heb ik dus ook wil ik lekker hard rijden,, komt die irranten weef, en dan ga ik meteen tegen een paal of een auto ofzo -.-'' Reageren
Evan Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 inderdaad vervelend ik zou het ook wel uit willen kunnen zetten heeft iemand er een oplossing voor? laataa Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ze zouden eigenlijk alleen de omgeving wazig moeten maken en de weg niet. Maar als ik op de snelweg rijdt kan ik best ver komen in de waas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.