Klerekast Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hey mensen van het goede leven Ik wil het laadsherm van GTA SA veranderen als je hem opstart, dus de vraag is : 'How i do that?' Klerekast Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik wil het laadsherm van GTA SA veranderen als je hem opstart,dus de vraag is : 'How i do that?' Hiervoor moet je het bestand "LOADSCS.TXD" vervangen in de volgende map: "Rockstar Games/GTA San Andreas/models/txd". Ik heb hier overigens nog 3 nieuwe laadschermen gevonden, wellicht dat je er iets mee kunt. Anders zul je zelf even moeten rondkijken. Daarnaast vind je de installatie ook meestal wel in de readme. Succes! Reageren
Klerekast Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) Ik wil het laadsherm van GTA SA veranderen als je hem opstart,dus de vraag is : 'How i do that?' Hiervoor moet je het bestand "LOADSCS.TXD" vervangen in de volgende map: "Rockstar Games/GTA San Andreas/models/txd". Ik heb hier overigens nog 3 nieuwe laadschermen gevonden, wellicht dat je er iets mee kunt. Anders zul je zelf even moeten rondkijken. Daarnaast vind je de installatie ook meestal wel in de readme. Succes! Kan ik ook zelf plaatje erdoor veranderen? En eingelijk bedoelde ik de laadsherm van als je een spel begint... PS. Bedankt voor duidelijk uitleg Bewerkt: 9 oktober 2007 door Klerekast Reageren
K.O. Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) In de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\txd (of waar jij je SA dan ook geinstalleerd hebt) kun je alle laadschermen vinden. Waarschijnlijk bedoel je LOADSC0.txd, maar het kan ook zijn dat je één van de andere loadscreens bedoelt. Als je deze zelf wilt aanpassen, zul je zelf in Paint of Photoshop of iets dergelijks een afbeelding moeten maken. Deze sla je dan op als .bmp, .tga of .png bestand. (Dus bijvoorbeeld loadsc0.png) Vervolgens open je in TXD Workshop de juiste texture en klik je op "Import". Nu importeer je het bestand en klik je op File -> Save. Het is trouwens "How do I do that?" Bewerkt: 9 oktober 2007 door K.O. Reageren
Klerekast Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 In de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\txd (of waar jij je SA dan ook geinstalleerd hebt) kun je alle laadschermen vinden. Waarschijnlijk bedoel je LOADSC0.txd, maar het kan ook zijn dat je één van de andere loadscreens bedoelt.Als je deze zelf wilt aanpassen, zul je zelf in Paint of Photoshop of iets dergelijks een afbeelding moeten maken. Deze sla je dan op als .bmp, .tga of .png bestand. (Dus bijvoorbeeld loadsc0.png) Vervolgens open je in TXD Workshop de juiste texture en klik je op "Import". Nu importeer je het bestand en klik je op File -> Save. Het is trouwens "How do I do that?" lol ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.