Jump to content

De vetste stunts in GTA SA!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor vette jumps met je auto en waar de aller aller aller beste zijn, miss dat iemand nog screens heeft?? OKee, laturr :tu:

Geplaatst:
Hallo, ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor vette jumps met je auto en waar de aller aller aller beste zijn, miss dat iemand nog screens heeft?? OKee, laturr :tu:

Bij Verdant Meadows is een goede. Sta stil bij die grote loods en rij de land/opstijg baan af. Rij rustig klein beetje naar links en rijd met de linker kant van de auto over dat hij huisje dat je daar ziet. Dan maak je als het goed is een spin.

Andere ook bij verdant: Sta nu aan de andere kant van de opstijg/landingbaan. Handig is nitro te hebben. Doe nitro aan en rijd recht voor uit daar zie je een soort rand. Knal daar tegen aan en je vliegt in de lucht en je maakt een salto. Dus je rijd voorbij die grote loods en je rijd vol tegen die zandwand op. Die wand is niet stijl dus je auto gaat er niet van kapot. Hij loopt een beetje schuin omhoog en dus vlieg je omhoog en je maakt dan een salto. Je kan als je mazzel hebt zelf dubbele salto maken.

Filmpjes kan ik niet maken :puh: Wel foto's, die komen later wel ;)

Geplaatst:

dit is een leuke

ga bijna helemaal in het noordwest staan van las venturas,.. wel op de autobaan (stukje verder naar oosten mag ook zolang het maar op de autobaan is.

rijd nu met volle speed naar het oosten en neem de afslag naar desert(zorg dat je een snelle auto of motor hebt)

zorg dat je een stuk voor het bord van las venturas(las vegas easteregg bord) al op het zand aan de linkerkant van de weg rijd

rij nu vol naar de soort van zand/steen muur als het goed is vlieg je hoog de lucht in en kun je een paar stunts uitvoeren ;) op je wielen landen is moeilijk tenzij je de heletijd de camera draait in de lucht

doe deze stunt een paar keer zodat je de perfecte plaats vind waar je het hoogst vliegt

Geplaatst: (bewerkt)
Waar zit die ramp op je eerste foto? Of hebje die zelf gemaakt?
Op de kaart hieronder staat het aangegeven, het ligt overig in de dessert. de bruine lijn is de weg die je moet nemen, de witte de aanloop van de sprong :) Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:
Waar zit die ramp op je eerste foto? Of hebje die zelf gemaakt?
Op de kaart hieronder staat het aangegeven, het ligt overig in de dessert. de bruine lijn is de weg die je moet nemen, de witte de aanloop van de sprong :)
Als ik mij niet vergis is dat Unique Stunt Jump nummer 22: >aanschouw<. Daarnaast denk ik dat Michilos met de andere 69 Unique Stunt Jumps ook nog wel even uit de voeten kan voor 'vetste stunts in GTA SA!' >klik< Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...