Vincentttt Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hallo ik kan in Gta sanandreas online maar. Ik kan wel lopen en alles maar de rest van de spelers staan stil en die kan ik ook niet dood maken. In sommige servers wil het beeld niet mee gaan. En ik kan niet praten. Weet iemand mijn probleem op te lossen. Laat het dan graag even melden. Met vriendelijke groet, Vincent Reageren
-Paul Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Wat je zei dat mensen dan niet dood gaan, dat kan kloppen. Zij hebben dan waarschijnlijk het Pauze Menu open staan en dan kan je ze niet vermoorden. Maar probeer eens SA:MP opnieuw te installeren, en mischien heb je de verkeerde versie. Download wel: SA:MP 0.2.2 R2 Client en neem die van Azer Klik hier om naar de download pagina te gaan. Deze downloaden: --> SA:MP 0.2.2 R2 Client - Mirror provided by Azer Ik hoop dat het werkt Reageren
Vincentttt Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik zal het proberen alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.