.Sharingan Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Gameplay Gameplay 07 vindt dit jaar plaats op vrijdag 23, zaterdag 24 en zondag 25 november in Jaarbeurs Utrecht. Gameplay is het grootste game-event van Nederland en het event verandert de Jaarbeurs Utrecht dire dagen lang in een waar gamer-walhalla. De organisatie wil het grote succes van Gameplay 06 minimaal evenaren en dus wordt de editie van dit jaar grootser opgezet dan ooit. Zo gaat Gameplay van één hal naar twee hallen (hal 7 & 8 vlak naast de hoofdingang), vullen we dit jaar 20.000 m2 in plaats van 12.000 m2 en staan er meer PC's om op te gamen en meer demopods. Ook de befaamde goodies & babes alsmede het grote podium vol entertainment zullen weer aanwezig zijn. Tenslotte heeft Gameplay het geluk dat de uitgevers dit jaar een van de beste winter line-ups ooit zullen uitbrengen. Een veelgehoorde klacht van gamers is dat ze bijna niet meer kunnen kiezen uit al dat moois. Des te meer reden dus om naar Utrecht te komen, want daar kun je alles zien en spelen. Kortom Gameplay is en blijft een must voor elke gamer! We zien je graag op 23, 24 of 25 november in de Jaarbeurs. ___________________________________________ Ga jij ? Ik ga waarschijnlijk met een vriend van mij. Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Vorig jaar ben ik er voor het eerst er naar toe geweest en om eerlijkt te zijn was het veel te vol. Ben bang dat twee hallen dat probleem nog niet oplost, omdat het dan nog absurd druk zal zijn. Geen gameplay voor mij dus dit jaar. Reageren
M4X Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Gameplay komt er inderdaad weer aan! Vorig jaar was erg leuk en gezellig ondanks dat ik maar een dagje kon gaan. En ach ja die rijen zullen wel een beetje verdwijnen als het wat groter is. Het enige waar ik me echt aan ergerde waren sommige volwassenen bij de goodiehunt. Een beetje goodies uit de handen van 10 jarige jongetjes trekken, komop zeg. Overigens Hier een linkje naar de site van Gameplay Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Jep, ik ga naar de gameplay, op zaterdag Reageren
xgaming Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Misschien, even kijken of ik andere geïnteresseerden in de buurt kan vinden En ik moet dan nog kaartjes kopen. Ik zie het wel Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Op de zondag ga ik met vrienden. (nu) Vrijdag gaan we kaartjes halen. Volgens de poll op de site gaan de meeste op zaterdag dus daarom gaan wij op zondag. Reageren
David22 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Als ik ga, wat ik waarschijnlijk wel doe, zal ik op zondag gaan Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik zou er wel graag naar toe willen , maar de afstand vind ik te groot. Het is iets van 75 KM rijden vanaf mijn huis. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 @DaH: Het zelfde voormij; ik woon in Nuland bij Den Bosch, dat is gewoon een te grote afstand. Zou er wel graag heen willen. Als het goed is komt er wel weer een vet gameplay verslag van Mastermovies, maar dat is eigenlijk maar weinig games gerelateerd Greetz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Na al die positieve reacties over de vorige editie(s) lijkt me wel vet om ook eens naar de Gameplay te gaan, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Mijn eerste probleem is de lange reistijd, al vind ik dat niet eens zo erg. Een ander punt is dat ik niet echt veel zin heb om in mijn eentje rond te zwerven, dus ik moet nog iemand zoeken die graag mee wil. Ik zal eens kijken of ik een familielid/vriend kan overhalen/vinden. Reageren
Gangsta Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik ga ook met een paar vrienden van me. Reageren
Black Force Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 neej ik denk dat ik niet ga, omdat ik niemand heb om mee te gaan Greetz, Black Force Reageren
.xen0 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik ga waarschijnlijk, en laat een speciaal shirt/trui maken met gamertags en dergelijke erop. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Nee.. Mijn vrienden zijn niet echt gamefreak Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik zou er wel graag naar toe willen , maar de afstand vind ik te groot. Het is iets van 75 KM rijden vanaf mijn huis. 75 km van New York naar utrecht (of waar het ook is) :? Ik ga in ieder geval niet, enige spel waar ik echt actief in ben is gta, en dat komt toch niet op die beurs. Ookal zal het wel komen lees ik het de volgende dag wel op internet of er iets nieuws is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.