Fabelous_P Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik ga op de Zaterdag met wat gasten Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik ben vorig jaar ook geweest en het was eg gaaf dus dit jaar weer. Reageren
Kru Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik werd gevraagd door iemand van Ubi om te komen, maar vind er dit jaar niet zoveel boeiends bij staan. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ik zit er nu over na te denken om met iemand anders te gaan.. Op Game Kings had ik gezien dat het weer een vette game play word! Er zullen waarschijnlijk weer veel game chicks rond lopen Reageren
M.Gordon Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ik ben vorig jaar ook geweest speciaal voor de PS3. Maar dit jaar zoek ik het eigenlijk niet te gaan maar mijn vriend vraagt me weer dus misschien ga ik toch. Reageren
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Vorig jaar was ik gegaan. Dat was mijn eerste beurs aller tijden =P Dit jaar ga ik weer Reageren
Ewoud Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Heeft iemand die is geweest meer informatie over de Rockstar stand als die er uberhoudt was? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Heeft iemand die is geweest meer informatie over de Rockstar stand als die er uberhoudt was? Er was geen stand. Er was alleen een "plateautje" met daarop een paar vierkante "plaatjes" met de R erop van Rockstar en een tafeltennistafel waar je met de wii kon spelen (dat tabletennis spel). Het was ook alleen maar een onderdeel van de Nintendo stand... Reageren
Ewoud Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Heeft iemand die is geweest meer informatie over de Rockstar stand als die er uberhoudt was? Er was geen stand. Er was alleen een "plateautje" met daarop een paar vierkante "plaatjes" met de R erop van Rockstar en een tafeltennistafel waar je met de wii kon spelen (dat tabletennis spel). Het was ook alleen maar een onderdeel van de Nintendo stand... Nog een Rockstart souvenier weten mee te kapen? Wijst op het plateautje met de vierkante rockstar plaatjes? Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 110 km hier vandaan. Dus iets te ver. Daarom ben ik er ook niet geweest! Reageren
M4X Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Heeft iemand die is geweest meer informatie over de Rockstar stand als die er uberhoudt was? Er was geen stand. Er was alleen een "plateautje" met daarop een paar vierkante "plaatjes" met de R erop van Rockstar en een tafeltennistafel waar je met de wii kon spelen (dat tabletennis spel). Het was ook alleen maar een onderdeel van de Nintendo stand... Nog een Rockstart souvenier weten mee te kapen? Wijst op het plateautje met de vierkante rockstar plaatjes? Volgensmij waren er helemaal geen Rockstar souvenirs, misschien een paar foldertjes. Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht, met name van GTA 4. Dat was eigenlijk bijna overal het geval, je kon alleen maar uitgebrachte games spelen, dus bijna niks nieuws, behalve Uncharted, The Club, en nog een paar games. Maar ik vond het toch wel leuk, ook omdat het veel groter was dan vorig jaar enzo.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Nog een Rockstart souvenier weten mee te kapen? Wijst op het plateautje met de vierkante rockstar plaatjes? Er waren geen souvenirtjes. Die plaatjes waren van ijzer zeg maar en zaten vast aan het plateautje, aan de onderkant. Volgensmij waren er helemaal geen Rockstar souvenirs, misschien een paar foldertjes. Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht, met name van GTA 4. Nee, zelfs geen foldertjes... Alleen dat plateautje. Viel me ook best tegen. Reageren
the max Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 als je het hebt gespeeld, wil ik graag weten wat je ervan vond >>> Door Froodooo: Ik heb je topic van 'Fifa Street 3' even samengevoegd met het topic van de Gameplay. Het gaat hier dus om Fifa Street 3. <<< Reageren
thug Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 neen maar ik heb gezien dat ze een héél andere stijl hebben op de ps3. een lelijke stijl bedoel ik dan Reageren
the max Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 neen maar ik heb gezien dat ze een héél andere stijl hebben op de ps3.een lelijke stijl bedoel ik dan hoezo nou weer een lelijke stijl, ik vind het er wel grappig uitzien, spellen kunnen ook gewoon grappig en leuk zijn toch?Team fortress 2 is toch ook gewoon leuk, terwijl er zo ( raar) uitziet waarom zeg je eigenlijk PS3, omdat je denkt dat daar toch alleen maar van dat soort spellen uitkomt, hij is ook voor de XBOX360 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.