patrick1988 Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Ik krijg steeds als ik gta wil spelen zo'n error en dan staat er unhandled exception hoe kan dat. Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Als je GTA wilt spelen, of MTA?? Unhandeld Exeption is meestal bij gedownloade auto's, heb je die?? Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Daar kun je geen MTA mee spelen.. MTA werkt alleen zonder aanpassingen en ook niet met illegale versies! Haal dus je gedownloade auto's weg, en andere eventuele mods, en dan moet hij het weer doen! Reageren
patrick1988 Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2004 maar als ik geen mta doe dan doet die het ook niet Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Het kan zijn dat je een auto gedownload hebt die incompleet is.. Haal eerst alle auto's weg, en speel dan nog een keer GTA. ( Gewoon opnieuw installeren dus, alle saved games blijven bewaard! ) Gedownloade auto's zijn niet altijd even betrouwbaar, dus kijk uit met zomaar alles installeren! Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Nee dat klopt niet heel veel mensen krijgen die Unhandeld Exception... volgens mij is dat een fout Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Wat klopt niet, Neophyter?? Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Het kan zijn dat je een auto gedownload hebt die incompleet is.. Haal eerst alle auto's weg, en speel dan nog een keer GTA. ( Gewoon opnieuw installeren dus, alle saved games blijven bewaard! ) Gedownloade auto's zijn niet altijd even betrouwbaar, dus kijk uit met zomaar alles installeren! dit niet bij mij helpt het niks Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Bij mij heeft dat wel geholpen! :lol: Misschien ligt het bij patricksmilda ook daaraan, ik doe mijn best om hem te helpen.. Krijg jij ook Unhandeld Exception?? Wanneer krijg je dat?? Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Neej... ik heb al een fix dinges waarmee ik die unhandeld exceptions weg krijg.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.