Jump to content

Weer EEn Probleem


Fbi-Crew

Recommended Posts

ik heb auto's via vcmm (Vice City Mod Manager) geinstallert maar na dat ik op start en load heb gedrukt dan laad het dan nog ongeveer 23% en dan stopt het opeens

Bewerkt: door Fbi-Crew
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb auto's via vcmm (Vice City Mod Manager) geinstallert maar na dat ik op start en load heb gedrukt dan laad het dan nog ongeveer 23% en dan stopt het opeens

Houd het laden dan helemaal op of sluit hij af en zecht die dan Unhandeld Exception?

Kijk na of je de map gta vc dus standaard in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City

Op aleen lezen staat. en kijk met VC Limit Adjuster of allen getallen onderaan groen zijn.

Anders weet ik het ook niet precies. Mischien een verkeerde mod

Greetzz Danz :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk inderdaad een verkeerde mod. Voor meer controle over de zaak raad ik je aan de mod te herinstalleren en m vervolgens met IMG Tool te installeren. Zo weet je zeker dat je alles goed doet. Werkt het dan nog niet; dan zou je het model in 3dsmax kunnen importeren om te kijken of er misschien een fout in het model zit.

Voor het gebruik van IMgTool kun je in de modding-fora een duidelijke tutorial vinden.

Mocht je hier allemaal niks van snappen, dan kun je ook gewoon de link van de mod geven zodat anderen ernaar kunnen kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
ik heb auto's via vcmm (Vice City Mod Manager) geinstallert maar na dat ik op start en load heb gedrukt dan laad het dan nog ongeveer 23% en dan stopt het opeens

1. Waarschijnlijk een verkeerde mod

2. Je hebt een verkeerde versie van ´DMagic1 Wheelmod´ geinstaleerd. WAARSCHUWING er zijn veel verkeerde dmagic1 wheelmods, onder andere vcmm gebruikt een verkeerde. Alle mods van JVT hebben een goede versie van de mod in de zip file zitten. (even googlelen: jvtdesign)

3. Sommige auto´s kan je alleen met een omweg modden en daar houd vcmm geen rekening mee. Onderandere: de ´Sabre´ de ´ambulance´ de ´Rhino´ de ´Police´ en nog een paar andere. een volledige lijst staan op ´www.thegtaplace.com´

Neem deze informatie maar aan van een ervare modder

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...