Jump to content

Na de missie Cop Land

MartyCeha

Recommended Posts

Dit zul je bij meerdere bedrijven aantreffen, het heeft inderdaad te maken met de Asset. Ik was er ook ooit mee in de war, maar als je op WikiGTA kijkt en dan bij de missies, zul je zien dat er na de missie Copland géén missies meer krijgt van Vercetti Estate. Met vrijwel andere bedrijven krijg je hetzelfde probleem.

Delen op andere websites

Dit had ik al gezien, vandaar dat ik me afvroeg of het van de asset was of een bug. Van San Andreas weet ik bijna alles,en op GTA Vice City gebied ben ik nog een echte n00b :bonk: Maar dat komt wel ik ken de weg er al van VCS :)

Delen op andere websites

Bij Vice City blijven de markers inderdaad gewoon staan na de voltooiing van een asset. Hierdoor kun je de $-pickup's makkelijker terugvinden. Zo zal er bij Vercetti Estate een $-pickup (bekend voor jou uit GTA SA) komen die loopt tot $5000. Aangezien dit in Vice City voor het eerst voorkomt, hebben de makers waarschijnlijk gedacht om het icoon te laten staan om de speler zo een steun in de rug te bieden wanneer hij/zij geld te kort zou kunnen komen.

Delen op andere websites

Het is inderdaad erg moeilijk om aan geld, wapens en andere dingen te komen. Ik ga altijd eerst wat geld doen, sub-missies, etc. tot ik de Malibu Club kan kopen met het geld, na de missie Shake Down. Daarna doe ik daar de missies, en met het verdiende geld koop ik een nieuw bedrijf. Op deze manier krijg ik geld binnen, etc. Als ik alles heb en heb geld nodig, én behoefte aan wapens, ga ik nog wel een langs de Ammu-Nation, maar vaak liggen er genoeg wapens als je genoeg packages hebt, of de villa hebt van Diaz, onderin de kelder liggen dan ook wapens. :)

Delen op andere websites

Was ik allemaal al achter :puh: Ik heb na 6 dagen Vice City-en de story line uitgespeeld. Hoe je ook een heleboel geld kan krijgen is door met een tank viligante missies te gaan doen. Je verdient dan bij level 30 zo'n 30.000 dollar per level :puh: Het geld stroomt binnen :) Daarna heb ik alle assets gekocht.

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...