L Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 beste leden, Ik heb laatst kleding mods in het spel gezet, en die gemodde kleding wil ik nu aan gaan trekken. Ik weet alleen niet bijvoorbeeld bij een broek, in plaats van welke andere broek die is geplaats en in welke winkel die te halen valt. waar kan ik dat zien? Reageren
Donwell Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Om te beginnen kun je het beste eerst eens langs gaan welke je nu precies hebt gemod. Ga alle bestanden eens na, lees de ReadMe's eens door, misschien staat erin wélke kleren je nu hebt vervangen. Vervolgens ga je op zoek naar de kleding, hoe ze heten, en bij welke winkel je ze kan kopen. Daarna is het slechts nog een kwestie om naar de betreffende winkels te gaan, en je uit te leven. Reageren
L Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Dat is juist het probleem, ik weet niet hoe ik erachter kom in welke winkel ik moet zijn Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) Als je i.p.v. de IMG Tool het alternatieve programma Spark gebruikt, kun je ook de texturen zien van het bestand Zo kun je misschien herkennen wat je vervangt Een tutorial over Spark vindt je hier Voor snelle veranderingen kun je nog altijd het beste de IMG Tool gebruiken, (Spark is ietwat langzamer dan IMG Tool) maar in dit geval is Spark aan te raden Bewerkt: 9 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
Donwell Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Zoek eerst op welke kledingstukken je precies hebt gemod. Daarna ga je naar bijvoorbeeld deze site, en zoek je de kleding op door middel van de sneltoetsfunctie Ctrl + F. Je zult een zoekscherm vinden, zoek naar het kledingstuk en kijk bij welke winkel deze hoort. Reageren
Bling Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Indien je de namen van de kledingstukken eenmaal weet, kun je aan de hand van WikiGTA controleren waar je deze kunt vinden: Binco Didier Sachs ProLaps Sub Urban Victim ZIP Succes! Reageren
L Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 het is gelukt, iedereen bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.