larsson244 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hallo, ik heb een vraag over modding met vice city, ik ben zeer beginner en ik wil een auto hebben in vice city, kan iemand mij opweg helpen? alvast bedankt :D Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hallo, ik heb een vraag over modding met vice city, ik ben zeer beginner en ik wil een auto hebben in vice city, kan iemand mij opweg helpen? alvast bedankt :D Persoonlijk raad ik je aan de IMG Tool te gebruiken, deze is onder andere zeer gemakkelijk voor beginners. Met dat programma kun je snel en gemakkelijk bestanden toevoegen of vervangen. Tevens raad ik je aan gebruik te maken van deze tutorial. Deze legt duidelijk uit op welke manier je een voertuig installeert met de IMG Tool. Let er daarnaast ook op via welke manier je bestanden kunt toevoegen of verwijderen. Dit gaat bij elke mod namelijk op dezelfde manier. Tot slot, de tutorial is eigenlijk voor San Andreas, maar kan net zo goed voor Vice City gebruikt worden. Succes! Reageren