larsson244 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hallo, ik heb een vraag over modding met vice city, ik ben zeer beginner en ik wil een auto hebben in vice city, kan iemand mij opweg helpen? alvast bedankt :D Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hallo, ik heb een vraag over modding met vice city, ik ben zeer beginner en ik wil een auto hebben in vice city, kan iemand mij opweg helpen? alvast bedankt :D Persoonlijk raad ik je aan de IMG Tool te gebruiken, deze is onder andere zeer gemakkelijk voor beginners. Met dat programma kun je snel en gemakkelijk bestanden toevoegen of vervangen. Tevens raad ik je aan gebruik te maken van deze tutorial. Deze legt duidelijk uit op welke manier je een voertuig installeert met de IMG Tool. Let er daarnaast ook op via welke manier je bestanden kunt toevoegen of verwijderen. Dit gaat bij elke mod namelijk op dezelfde manier. Tot slot, de tutorial is eigenlijk voor San Andreas, maar kan net zo goed voor Vice City gebruikt worden. Succes! Reageren
larsson244 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Hallo, ik heb een vraag over modding met vice city, ik ben zeer beginner en ik wil een auto hebben in vice city, kan iemand mij opweg helpen? alvast bedankt :D Persoonlijk raad ik je aan de IMG Tool te gebruiken, deze is onder andere zeer gemakkelijk voor beginners. Met dat programma kun je snel en gemakkelijk bestanden toevoegen of vervangen. Tevens raad ik je aan gebruik te maken van deze tutorial. Deze legt duidelijk uit op welke manier je een voertuig installeert met de IMG Tool. Let er daarnaast ook op via welke manier je bestanden kunt toevoegen of verwijderen. Dit gaat bij elke mod namelijk op dezelfde manier. Tot slot, de tutorial is eigenlijk voor San Andreas, maar kan net zo goed voor Vice City gebruikt worden. Succes! Ik komt meteen weer vast te zitten namelijk dit Hij kan die tool niet openen zoals in deze http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 bij stap 4 moet ? kan iemand mij nog helpen b.v.d Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 bij stap 4 moet ? kan iemand mij nog helpen b.v.d Verwijder het programma weer even, want de door jou gedownloade is beschadigd. Ik raad je aan even een andere te downloaden, normaal gesproken moet hij het namelijk gewoon doen. Het probleem ligt overigens niet bij jou, maar bij de download zelf. Ik heb deze laatst ook eens gedownload, en kreeg exact dezelfde foutmelding (was dat alweer vergeten, excuses voor de verkeerde link). Probeer deze of deze eens, daarvan doet er ongetwijfeld eentje het. Reageren
larsson244 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ahh DAnku zo kom ik al een heel end Ik probeer de rest wel met de tutirial te doen close hem iet a.u.b want miss loop ik weer vast danku >>> Door Wazuup: Wij sluiten topics alleen als het uit de hand loopt, anders blijven ze lekker open. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.