Jump to content

Los Desperados

Recommended Posts

Geplaatst:

Je hebt een missie die heet Riot, maar dan krijg je cesar achter je aan en dan moet je een paar gangleden meevragen. Maar dat lukt niet, omdat de stad in rep en roer is!

WIE KAN MIJ HELPEN!!!

Geplaatst:

Als ik me niet vergis, is de missie Riot niet zo moeilijk. Het is een missie waarmee Tenpenny wordt vrijgesproken, en de stad is daardoor enorm laaiend geworden; letterlijk als figuurlijk. Ze starten een rel, en in deze missie moet je enkel Sweet naar Grove Street brengen. :)

Geplaatst:

OEPS!! ik heb de verkeerde missie op gegeven!...

Dit is de missie: Los Desperados :duh:

Geplaatst:

Je knalt iedereen kapot met een zwaar geweer dat was het kijk ook ff op Wikigta

Geplaatst: (bewerkt)
OEPS!! ik heb de verkeerde missie op gegeven!...

Het kan voorkomen dat men tijdens het rijden eruit springt, heb ik overigens zelf ook ondervonden. Dit probleem is wel te verhelpen door de normale wegen te vermijden. Ga dus via steegjes of via het spoor (de laatste is sowieso handig, aangezien je bij het station moet zijn). Waarom men eruit springt weet ik overigens niet, misschien heeft dat te maken met de rivaliserende gangs of iets dergelijks die er rondlopen..

Edit: Begrijp ik het nu verkeerd of.....? :puh:

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

CJ denkt dat meer mensen nodig zijn om zijn gebieden te veroveren. Je moet daarvoor nog twee homies rekruteren. Als je dat gedaan hebt stap je met Cesar in de geparkeerde Greenwood die voor Sweets huis staat.

Dat Kan Ik niet... :schater:

Geplaatst:

Er zijn inderdaad weinig gang members te vinden door de rellen. Ik pak altijd een wagen, als er niemand in Grove Street is, en rijdt door mijn territorium. Als ik een groepje zie, stap ik uit en recruteer ze, neem ze mij en ga naar het station. Eenmaal daar kun je het zelf vast wel alleen af, als je goede schietervaring hebt. Pas wel goed op in het tweede en derde deel van de missie, dit kan nog wel eens pittig worden. Kijk ook eens op deze missiebeschrijving van WikiGTA, hier staan vast ook nog wel bruikbare tips op. ;)

Geplaatst:
Maar als ik ze mee vraag gaan ze gauw iemand doodschieten ^_^

Dan druk je gewoon op 'H' en dan komen ze je gelijk achterna. :)

Het kan ook 'G' zijn. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Maar als ik ze mee vraag gaan ze gauw iemand doodschieten ^_^

Dan druk je gewoon op 'H' en dan komen ze je gelijk achterna. :)

Het kan ook 'G' zijn. :)

eventjes voor de duidelijkheid.

Gang laten volgen doe je op de pc met G

Gang laten volgen doe je op de ps2 met het pijltje naar boven.

Gang laten volgen doe je op de xbox ook met het pijltje naar boven.

Gang achterlaten doe je met H aleen op de pc.

Gang achterlaten doe je op de ps2 met het pijltje naar beneden.

Gang achterlaten doe je op de xbox ook met het pijltje naar beneden.

ik hoop dat het duidelijk is ^_^

Bewerkt: door fiegel5
Geplaatst:

Mochten je homies desondanks nog een eigen wil hebben; het ligt ook aan de rellen in de stad waardoor ze soms gewoon weglopen. Heb ik hier nog een (omslachtige) tip: verover eerst alle gebieden rondom Unity Station. Start dan de missie en rij met Cesar naar Unity Station en rekruteer daar ter plekke je homies. Hierdoor hoef je niet meer zover te lopen / rijden om bij de marker te komen. Je hebt ze ook alleen nodig om verder te kunnen met de missie, zodra de cutscene voorbij is heb je ze niet meer nodig en kan je ze met 'H' ontslaan van hun verplichtingen. Succes ^_^

Edit: Je hebt sowieso 35% v/d gang gebieden nodig om de laatste missie te spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...