Las Vegas Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Wat kan je met een Cargobob? en waarvoor dient dit: Stukje wat uitsteekt tussen het voorwiel en achterwiel Reageren
X-boy Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) Voor zover ik weet dien hij verder nergens voor maar en hij kan natuulijk vliegen hij staat in K.A.C.C. Military Fuels daar boven op het dak, in de missie Up, Up, And Away verander die Cargobod in een Leviathan Skycrane en daar zit dan een magneet onder, maar daar vroeg je niet om. Mijn conclusie is: hij dient nergens voor Bewerkt: 9 oktober 2007 door X-boy Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Wat dacht je van vervoer. Hij ziet er (volgens mij dan) best stoer uit. Je kunt ook de mod installeren voor die magneet. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Als je SA op de pc hebt, kun je mod downloaden dat de Cargobob voertuigen kan vervoeren >>KLIK<< voor de Big Bob Daarmee kan je een auto vervoeren en de stad bombaderen Reageren
Donwell Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Dan wil ik je toch eventjes waarschuwen, voor je spijt krijgt van die mod. Vaak, als je bij dit soort mods iets hebt, kun je last krijgen van verschuivingen. Hierdoor gaan de voertuigen in je voertuig schuiven, krijgen schade en uiteindelijk ontploffen ze. Deze reactie gaat over naar, in dit geval, de Big Bob, en deze ontploft ook. Je kunt deze voertuigen vervoeren, maar je moet dan met heel kleine tikjes vliegen... En over het algemeen ben je dan al rijdend nog sneller af... Reageren
Las Vegas Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik gebruik toch geen mods speel alleen nog online Doe er maar een op wel leuk zo geweest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.