yacintha Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 heey mense, ik heb een paar weekjes geleden een mod gedownload van Toyota AVensis en ik start GTA SA op en hij doet ht niej meer hij blijft zwart scherm aangeven!! . KAn iemand mijalsjeblieft helpen!! xoxo Cintha Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Het is misschien handig om aan te geven welke versie je hebt. Als de mod het niet doet kun je hem gewoon terug zetten in het oude bestand. Ik weet helaas niet hoe het moet. Iemand anders? Reageren
Indycar series Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 huh, ik zie dat het gaat over GTA SA,maar goed. Maar ik denk dat je GTA SA opnieuw zult moeten installeren.Dan moet die auto weg zijn. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) Welke auto heb je vervangen? Aangezien je de mod hebt geplaatst zul je vast begrijpen waar ik het over heb Zo nee dan vraag maar. Je moet hiervoor wel de originele bestanden ge-back-upt hebben. Zoek met de IMG Tool de .dff en .txd van die auto op en vervang ze door het originele. Klaar! En dit staat trouwens verkeerd. Als je V2 hebt is het best logisch dat het mis ging met modden. Je kunt met deze patch downgraden naar V1 Bewerkt: 9 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
gtastunter Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 mjn tip verwijder ze en installeer et is opnieuw ma dan ook helemaal en ook opnieuw downloaden als het dan niet lukt laat et dan gwn zo verwijderen en dan afblijven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.