Honkbal95 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 hey ik heb min gta sa gemod met cars en speel de hele tijd mta maar ik wil ook wel eens weer sa-mp spelen maar moet ik dan mijn main.scm en minn script kopieren en ergens anders plakken en een schone versie erin plakken zodat ik weer sa-mp kan spelen? Reageren
K.O. Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Als ik jou was zou ik GTA weer opnieuw installeren vanaf CD, en er dan SA-MP overheen zetten. Ook kun je alle originele bestanden ergens anders nog eens neerzetten en die gebruiken voor MTA; dan kun je beiden spelen wanneer je wilt. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Als ik jou was zou ik GTA weer opnieuw installeren vanaf CD, en er dan SA-MP overheen zetten.Ook kun je alle originele bestanden ergens anders nog eens neerzetten en die gebruiken voor MTA; dan kun je beiden spelen wanneer je wilt. ja maar ik wil ook me mods houden om er mee in singel player te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.