.Levi. Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ladies and Gentlemen.. Er zijn door een aantal leden prachtige signatures gemaakt, bekijk ze hier. Heb je een favoriet meld het dan in dit topic. De winnaar van deze SOTM verdient een maand langer zijn signature als header bovenaan het Graphics Forum! Je brengt je stem uit op de volgende manier: [b]Naam:[/b] (deelnemer) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht) Deelnemers, succes!! Stemmen t/m 16 oktober
2fast{0} Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Oke hier mijn stem: Naam: Antonio Waarom: Zijn signature spreekt mij wel aan, ik vind hem wel mooi gemaakt en het past ook bij elkaar. Maar ik ben niet zo'n type dat zo'n soort uitleg kan geven. mvg,2fast{0}
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Naam: .Antonio Waarom: Een hele mooie signature! Alleen had ik geen uitgerekt logo gebruikt om de linkerkant op te vullen, deze past er eigenlijk niet echt bij. Misschien had je die kant meer kunnen gebruiken voor de tekst, want ik vind deze er ook ietwat saai bijstaan naast de cutout. Wat ik persoonlijk erg mooi vind aan je sig zijn de achtergrond en de cutout zelf, deze combinatie past perfect bij elkaar. KUTGW! De rest van de deelnemers ook nog veel succes!
.Levi. Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Naam: .Antonio Waarom: Vanwege goede kleur gebruik en bijpassende effecten. Je achtergrond heb je lekker donker gelaten en dat doet het goed bij je felle effecten. Wel had je iets mogen uitkijken met het overblichte op zijn gear. Ik zou wel het "Halo" logo weglaten en in de plaats daarvan gewoon wat rustige effecten toevoegen. Ik weet het, tekst is niet, eigenlijk nooit makkelijk. Het is een belangrijk onderdeel in de grafische wereld want het kan je hele creatie verpesten. Je tekst is nu wat te standaard ook al zie je het niet zo goed, probeer het wat te smudgen zodat het past tussen je effecten. Misschien een tip in het vervolg, meer tijd besteden aan belichting. Zo slecht is het nu nog niet, maar door goede licht inval en schaduwen te geven worden je designs nog mooier dan ze zijn.
M4X Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Naam: .Antonio Waarom: Zonder twijfel de mooiste. De kleuren zijn heerlijk, alleen is het jammer dat hij een beetje overbelicht is op een aantal plaatsen. Op sommige plaatsen loopt de kleur ook niet echt heel goed over, maar dat valt niet zo heel erg op. Verder zijn de kleuren mooi, de brushes zijn goed, en het lichteffect is ook leuk. .Djanick, ook een mooie sig, maar ik vind de kleuren en effecten niet zo goed bij elkaar passen. Twankala, bij jouw vind ik de kleur niet zo heel mooi en hij is iets te scherp over het algemeen. Jon Asses, ook wel een mooie signature, maar die van .Antonio vind ik net iets mooier
Hanneswasco Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Naam: Jon-asses Waarom: Deze spreekt me het meest aan ^^
Dastard Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Naam: Antonio. Waarom: Omdat ik zo'n halo fan ben,en gewoon fantastisch is (je sig) >>> Door .Levi.: Volgens mij kijk je nog bij een oude SOTM. Zie laatste post van mij (thema Games).<<< ^^:ti's geregeld Bewerkt: 10 oktober 2007 door .Levi.
RonaldVC Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Naam: .Antonio Waarom: Ik vindt dat alle deelnemers een mooie signature hebben ingeleverd, maar die van .Antonio springt er toch het meeste uit. Vooral de achtergrond van de sig vindt ik goed gemaakt met het subtiele ingeblende Halo 3 logo. Daarnaast staat de render op precies de juiste plek en door de effecten is er een mooie diepte ontstaan. Enige minpuntje vindt ik de positie van de naam, en hoe gek het ook klinkt, het is me nog iets te opvallend. Zoals al eerder gezegd is, de tekst licht smudgen zorgt ervoor dat het nog beter bij het geheel past. Verder nog aan alle deelnemers, veel succes.
Mirrrr Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Naam: Jon-asses (zo is het toch goed ) Waarom: Vind het gewoon een schitterende sig. Kan er weinig meer over zeggen, aangezien ik niet van de effecten ben en zo. Maar vind hem heel mooi
K.O. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Naam: .Antonio Waarom: Hmmm tsja; ik vind m gewoon het mooist. Doe niet zo moeilijk
Ghost_Rider Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Naam: Jon-asses Waarom: Ik vind hem gewoon het mooiste
Youp Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Naam: Jon-Asses Waarom: Het is een moeilijke. Ik vind die van .Antonio ook heel erg mooi, maar die van Jon-Asses vind ik wat perfecter. Zoals de tekst, bij die van .Antonio moet je gaan zoeken om hem te gaan vinden, en bij die van Jon-Asses niet. Ikzelf zou dan denken, laat 'm gewoon weg. De effecten bij Jon-Asses ben ik ook helemaal weg van, want ik vind het super gedaan. Het ziet er wel wat hakkerig uit, net zoals zo'n barbiepop waarvan je de arm zo een rondje kan ronddraaien zonder dat de arm enige beweging zelf maakt. Maar het geheel maakt het weer helemaal goed, dus ik vind het erg goed gedaan. De rest is natuurlijk ook geweldig, maar ik mocht er maar een kiezen .
Galiorix Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Naam: .Antonio Waarom: Ik vind zijn sig het beste gemaakt door een goede keuze van achtergrond en effecten die goed passen bij het ondwerp. Die van Jon-asses is ook erg mooi, maar er vallen zwarte gaten aan de zijkant en dat is jammer. De rest van de deelnemers verder super gedaan, maar er kan er helaas maar eentje winnen. Keep it up! Greetz
.Levi. Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Overduidelijk heeft .Antonio leden van gtaforum weten te overtuigen dat zijn signature de mooiste is. Hierdoor verdient hij ook een maand lang zijn signature als header bovenaan het graphics forum! Geniet er maar van. Aan alle andere kandidaten die geen stemmen hebben gekregen en Jon-asses die wel een stem heeft gekregen, bedankt voor het meedoen maar helaas, volgende keer beter. Iedereen, nog bedankt voor jullie stemmen!!
Recommended Posts