Jump to content

SA:MP kan gta_sa.exe niet vinden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb SA:MP gedownload en als ik op connect klik met een server,dan zegt hij dat hij gta_sa.exe niet kan vinden :? help pls.

Bewerkt: door PatrickW

Ik help je wel; Je hebt waarschijnlijk V2 en daardoor herkent hij je GTA San Andreas niet. Je kan je GTA San Andreas op de goede versie(V1) zetten door deze patch te downloaden en hem over je GTA San Andreas te zetten. Druk en paar keer op 'Next', kies je map waar je GTA San Andreas staat(niet de snelkoppeling maar echt gta_sa.exe) en druk vervolgens weer een paar keer op 'Next'. Je GTA San Andreas zal nu worden omgezet naar V1 waarmee je kunt modden.

Kijk even of het werkt, mocht het niet werken dan kan je nog deze bestanden downloaden. Pak ze uit met WinRAR en plak ze in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Nu heb je echt volledig V1; Je savegames die je hebt gemaakt met V2 zullen dan wel niet werken, maar je kan wel SA-mp spelen. Je kan nu wel V1 savegames spelen.

Bewerkt: door VWO-er
Ik help je wel; Je hebt waarschijnlijk V2 en daardoor herkent hij je GTA San Andreas niet. Je kan je GTA San Andreas op de goede versie(V1) zetten door deze patch te downloaden en hem over je GTA San Andreas te zetten. Druk en paar keer op 'Next', kies je map waar je GTA San Andreas staat(niet de snelkoppeling maar echt gta_sa.exe) en druk vervolgens weer een paar keer op 'Next'. Je GTA San Andreas zal nu worden omgezet naar V1 waarmee je kunt modden.

Kijk even of het werkt, mocht het niet werken dan kan je nog deze bestanden downloaden. Pak ze uit met WinRAR en plak ze in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Nu heb je echt volledig V1; Je savegames die je hebt gemaakt met V2 zullen dan wel niet werken, maar je kan wel SA-mp spelen. Je kan nu wel V1 savegames spelen.

Maar me SA is versie 1;in de linkerbenedenhoek staat er geen V2.00,maar ik kan wel nog V2 savegames spelen :?

EDIT:En die files die je gegeven hebt;de link werkt niet :7

Bewerkt: door Dastard

Link aangepast, die hoofdletters ook altijd :7

Dat het niet werkt snap ik niet, verwijder eens je gtasa.set uit 'Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files'. Bovendien, het is niet de linker benedenhoek maar rechter onderhoek...

Kijk even of het werkt, mocht het niet werken dan kan je nog deze bestanden downloaden.
Link aangepast, die hoofdletters ook altijd :7

Hij werkt nog steeds niet hoor :erm:

Bewerkt: door Sandra18[NL]

Omdat je de quote van Dastard quote ja, lijkt me meer dan logisch. Een quote wordt niet standaard door IPB gewijzigd als het bovenstaande bericht is gewijzigd. Jij hebt nog de oude link in je post staan samen met Dastard, vandaar dat hij niet werkt ^_^

@ hieronder: Ik zou eens de laatste regels doorlezen...

Sluit maar,ga SA op andere PC instaleren waar ik admin rechten heb ;)

Bewerkt: door Dastard
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...