dupree Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 help aub ik graak niet verder in die misie van zero. ik graak nooit binnen de tijd. kan iemand me helpen? Reageren
Twankala Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) -Je kan de RC Bandit ook laten staan voor een vat en eerst de RC Tigers vernietigen met een bom. Je zorgt gewoon later voor de andere obstakels. -De RC Tigers kunnen ook vernietigt worden door er een paar keer een vat op te laten vallen. -Je kunt ook een bom pakken en achter de RC Goblin van Berkley aanvliegen. Als de RC Goblin bij zijn basis aankomt, wacht hij even voordat hij een nieuw vat pakt. Gooi dan de bom op de RC Goblin. Nu heb je geen last meer van obstakels. Vernietig daarna de RC Tigers. -Neem meteen al een plank mee voor de eerste brug, zo heb je daar later geen last meer van en het eerste obstakel duurt wel eventjes. Bron: www.Wikigta.nl Kijk op deze pagina van Wikigta voor uitleg en informatie van alle missies. Succes! Bewerkt: 10 oktober 2007 door Twankala Reageren
Donwell Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Als eerst, leer goed met een helikopter omgaan. De missies van Zero zijn niet benodigd voor de 100% en behoren ook niet tot de officiële storyline. Ik zou dus, in jouw geval, eerst naar de Dessert gaan voor de Flying School. Eenmaal gedaan, kun je elk vliegtuig op en dus ook aan de slag met helikopters. Oefen hier wat mee, ook in snelheid en reactievermogen. Als je dit hebt getraind, ga je de missie doen. Pak snel een plank en gooi hem over de 'rivier'. Vervolgens haal je het barrel weg, laat je hem los op je weg naar de basis en pak je de bom, waarmee je de eerste RC Tiger overhoop haalt. Ga zo door, speel het slim. Verder, je kunt altijd de bovengenoemde tips gebruiken. Veel succes met de missie. Edit: @MartyCeha: Mijn fout, was in de war met de storyline en 100%. Je hebt inderdaad gelijk hierover, bedankt voor het melden. Bewerkt: 10 oktober 2007 door Donwell Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 *Ahum!*...Sorry Kapitein, maar de Zero Missies zijn wel nodig voor de honderd procent Zie de checklist, onder het kopje 'San Fierro Missies' Dus als je de 100% wil halen zul je deze toch echt moeten doen. Maar om verder te raken in de Story Line zijn deze missies niet nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.