ninos123 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 hoi ik kan niet verder dan THE PARTY misie als ik door die deur ga en weer weg ga dan kan ik neit verder met die ene misie Reageren
Donwell Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 De missie 'The Party' is, oorspronkelijk gezien, de eerste officiële missie. Hierin moet je nieuwe, nette kleding halen bij de kledingwinkel, zo'n 500m verderop. Stap in de roze marker, en bekijk de kleine cutscène waarin een motorrijder aankomt met zijn 'Freeway'. Neem een wagen, eventueel de Freeway, en ga naar het cruiseschip. Daar kun je weer in de marker stappen, of rijden, en je kunt weer een cutscène bekijken, deze kun je ook overslaan. Als je weer kunt 'bewegen', zul je Mercedes, de dochter van Colonel Cortez die het feest organiseerde, naar de stripclub moeten brengen. Doe dit, en de missie is gehaald. Hopelijk kun je aan de hand van deze beschrijving de missie alsnog halen. Mocht er een ander probleem zijn, kun je dan het probleem wat beter uitleggen? Waar, wanneer, etc. Reageren
K.O. Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Desnoods, al het écht niet meer anders kan, kun je ook je Savegame plaatsten in het daarvoor bestemde topic, zodat anderen voor jou de missie uit kunnen halen en jij gewoon de rest van de missies kan gaan doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.