gerwin1 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 heej ik heb een vraag en degene die me erbij kan helpen ben ik erg dankbaar de vraag is : hoe krijg ik gedownloade gebouwen in het spel gta. want kijk dan kan je iets downloaden bijv een flat op een berg maar hoe krijg je die in het spel ik hoop snel antwoord te hebben en als je dit niet begrijp wat ik bedoel mail me dan ff ***@***.com >>> Door Lantyz: Topic verplaatst & e-mailadres verwijderd<<< Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Voor het modden van GTA stuur ik je graag door naar ons speciale Modding gedeelte Daar kunnen ze je met alle vragen over het plaatsen van een gebouw plaatsen helpen. Ook is het niet onverstandig om in de MasterTutorialList te kijken. Daarin kan je tutorials vinden over hoe je gebouwen moet plaatsen, of te wel mapping. Greetz en veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.