Visser23 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik dacht ik ga samp spelen. Computer zegt: No disc inserted, please insert the CD/DVD. Ik controleer maar de CD zit er gewoon in. Ik controleer allebei de drivers, maar in geen van beide pakt hij hem. Please help me! mvg, visser23 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik dacht ik ga samp spelen. Computer zegt: No disc inserted, please insert the CD/DVD.Ik controleer maar de CD zit er gewoon in. Ik controleer allebei de drivers, maar in geen van beide pakt hij hem. Probeer je DVD eens schoon te maken, misschien is hij wat vuil geworden. Er even zacht bijlangs gaan met een zacht, vochtig doekje kan het het probleem oplossen. Wees wel zorgvuldig met 'schoonmaken', want een DVD is best kwestbaar. Het is misschien een hele simpele oplossing/suggestie, maar we moeten niet direct te moeilijk zoeken naar het probleem. Een paar topics hieronder vind je overigens hetzelfde topic, via daar stuitte ik op deze link. Misschien kun je dat nog even doorlezen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Mocht je hierbij nog niet geholpen zijn dan zal je toch je heil moeten zoeken in het >Multi-Player forum<. Daar zal je ongetwijfeld beter geholpen kunnen worden. Dit forum is bedoeld voor het spel GTA: San Andreas. Edit: Het probleem doet zich nu ook voor zonder SA-MP: topic heropend. Mijn advies: uninstall je modificaties, als dat niet helpt installeer SA dan even opnieuw. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.