P I N O Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Hallo gasten, ik heb een dmg bestand op mijn computer staan, ik had al wat gezocht op google en daar kwam ik eigelijk niet echt verder ik weet wel dat het een bestand is wat eigelijk voor de mac bedoeld is maar kan je het ook op vista of xp openen? mzzls pino. Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Zo te zien is het een Macintosh OS X Disk Copy Disk Image File. Het bestand is dus voor de Mac's. Als Windows-gebruiker kan je daar, denk ik, weinig mee. Wat het bestand inhoudt, weet ik niet precies, maar zo te zien is het een kopie van een disk. Op internet kan je een programma's vinden die de .dmg naar een .iso kan omzetten, die je dan op een cd kan branden en de inhoud bekijken. Gezien mijn gebrekkige kennis over .dmg weet ik niet of het illegaal of legaal is, maar op die manier kan je de bestanden toch in Windows bekijken. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Google maar eens op het internet naar PowerIso of MagicIso. Met een van de twee moet het in ieder geval lukken... Reageren
P I N O Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ik heb allebei de programma's geprobeert maar het lukt niet... Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 .dmg is voor Mac als wat .exe is voor Windows. Je kunt er op een Windows PC dus niks mee (en op een Mac heb je niks aan .exe). Reageren
K.O. Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Volgens deze site kan IsoBuster wel .dmg bestanden interpreteren. Download IsoBuster hier. Volgens filext.com kan een DMG bestand het volgende inhouden: - Oracle Binary Format Dump File - Macintosh OS X Disk Copy Disk Image File In het tweede geval kun je het bestand waarschijnlijk met IsoBuster bekijken. Bewerkt: 11 oktober 2007 door K.O. Reageren
P I N O Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 isobuster herkent het bestand wel maar kan er verder niet zo veel mee, ik denk dat ik er niks mee kan en het maar gewoon weg gooi.. toch bedankt voor de hulp. mzzls pino Reageren
Flyboyzzz Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Je kan met isobuster je bestanden omzetten en dan moet je ze wel jammergenoeg branden op een cd, daarna kun je ze gebruiken. Hoop dat je er iets aan hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.