D Corleone Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik heb weer eens een nieuwe sig gemaakt, hopelijk vinden jullie hem ook mooi Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 best mooi gemaakt >>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je niet te raten/beoordelen. Lees de Showroom Regels even door om te zien hoe het wel moet. Dit soort posts worden gezien als spam, voornamelijk omdat de topicstarter er niet veel aan heeft. Geef aan wat je mooi vindt aan het design, en wat eventueel niet. Tips of verbeteringen worden ook erg op prijs gesteld.<<< Reageren
BigM Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Rating:Goeie render en goed verpakt in een goeie kleur die er goed bijpast. Een te leege achtergrond. Tekst kan opzicht wel. Maar bij een betere achtergrond zou dat wel beter staan. Maar this Jou sig, Misschien vond jij dat te vol. Maar ik niet. Ik vind dit wel een 7en waard. Weinig aangedaan hoeft geen slechte uitslag te hebben, Probeer aan je BG te kloten. Bewerkt: 10 oktober 2007 door RonaldVC Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Je render is van goede kwaliteit, de kleur van achtergrond past er heel erg goed bij alleen jammer dat je het niet voller hebt gemaakt met meer details. Als je een mooie achtergrond erbij had zo het er heel anders en waarschijnlijk ook veel beter hebben uitgezien =) 7,3 Reageren
Rullez Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb weer eens een nieuwe sig gemaakt, hopelijk vinden jullie hem ook mooi Hij is zeker heel erg mooi, alleen is he tkleur verschil van links en rechts een beetje te groot. Dus wie weet kan je links ietjes donkerder maken. Of juist rechts ietjes lichter maken. Verder past je render wel goed bij de achtergrond. En je tekst is er ook erg mooi ingevoegd. 85% Edit: Een zwarte border had mischien mooier gestaan dan zo'n rode border. Bewerkt: 14 oktober 2007 door Rullez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.