Toxic Illusion Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hallo mensen Ben nu bij een missie van Woozie, maar die kan ik pas beginnen zodra ik meer onderwater Skill heb. Hoe haal ik dat? En las ergens dat je ook auto kunt jatten en die op de boot kunt zetten waar is dat? groeten Sander Reageren
Mirrrr Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Lung Capacity krijg je maar op 1 manier en dat is onderwater zwemmen. Je moet ongeveer 20 minuten onderwater zwemmen (niet aan 1 stuk door) om 20% Lung Capacity te krijgen. Dus telkens als je zuurstofbalkje leeg is moet je weer naar boven en dan wachten tot hij vol is. En dan weer duiken. Wat ik meestal doe is de Oysters ondertussen verzamelen. Als je die allemaal hebt krijg je ook meer Lung Capacity + sex appeal. Veel succes Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 >Hier< kan je alles lezen over het exporteren van auto's en motoren. Tip: zet >deze pagina< bij je favorieten / bladwijzers, op WikiGTA kan je veel, zo niet alles, vinden over GTA's. Reageren
metal2you Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Je kan altijd nog cheats gebruiken.(niet altijd de beste oplossing, ik cheat namelijk niet en heb bijna 100%) Oneindig zuurstof(PS2) : omlaag-links-L1-omlaag-omlaag-R2-omlaag-L2-omlaag Oneindig zuurstof(PC) : CVWKXAM Greetz Metal Bewerkt: 12 oktober 2007 door metal2you Reageren
Feanor Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 als je igg geen cheat gebruikt en je gaat duiken, ga dan niet onder het oppervlak van het water zwemmen, maar probeer zo diep mogelijk te duiken, als dat zuurfstofbalkeje voor de heflt weg is, ga dan weer naar boven, als je steeds diep gaat gaat het een stuk sneller, ik heb eer een kwatiertje ofzo voor nodig gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.