Jump to content

Lung Capacity

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen

Ben nu bij een missie van Woozie, maar die kan ik pas beginnen zodra ik meer onderwater Skill heb. Hoe haal ik dat? En las ergens dat je ook auto kunt jatten en die op de boot kunt zetten waar is dat?

groeten Sander

Geplaatst:

Lung Capacity krijg je maar op 1 manier en dat is onderwater zwemmen. Je moet ongeveer 20 minuten onderwater zwemmen (niet aan 1 stuk door) om 20% Lung Capacity te krijgen. Dus telkens als je zuurstofbalkje leeg is moet je weer naar boven en dan wachten tot hij vol is. En dan weer duiken. Wat ik meestal doe is de Oysters ondertussen verzamelen. Als je die allemaal hebt krijg je ook meer Lung Capacity + sex appeal.

Veel succes :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan altijd nog cheats gebruiken.(niet altijd de beste oplossing, ik cheat namelijk niet en heb bijna 100%)

Oneindig zuurstof(PS2) : omlaag-links-L1-omlaag-omlaag-R2-omlaag-L2-omlaag

Oneindig zuurstof(PC) : CVWKXAM

Greetz Metal :cya:

Bewerkt: door metal2you
Geplaatst:

als je igg geen cheat gebruikt en je gaat duiken, ga dan niet onder het oppervlak van het water zwemmen, maar probeer zo diep mogelijk te duiken, als dat zuurfstofbalkeje voor de heflt weg is, ga dan weer naar boven, als je steeds diep gaat gaat het een stuk sneller, ik heb eer een kwatiertje ofzo voor nodig gehad

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...