Michilos Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hallo, ik heb laatst de superman mod gewdownload voor gta sa maar ik snap niet hoe ik hem moet instaleren. ik heb een poging gedaan maar toen wilde gta sa niet meer opstarten en heb ik het opnieuw moetn installeren. Iemand die stap voor stap duidelijk kan uitleggen hoe dit moet? alvast bedankt Reageren
joppie Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hier is een totorial over hoe je deze moet installeren. Superman mod Suc6 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hallo, ik heb laatst de superman mod gewdownload voor gta sa maar ik snap niet hoe ik hem moet instaleren. ik heb een poging gedaan maar toen wilde gta sa niet meer opstarten en heb ik het opnieuw moetn installeren. Iemand die stap voor stap duidelijk kan uitleggen hoe dit moet? alvast bedankt Ik raad je dit topic eens door te lezen. Hier staat uitgelegt hoe je de Superman Mod instaleert Reageren
Michilos Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dankjewel, en is er ook een tutorial die je zegt hoe je een patch installeert of is dat heel simpel? Miss dat 1 van jullie me dat kan zeggen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Dankjewel, en is er ook een tutorial die je zegt hoe je een patch installeert of is dat heel simpel? Miss dat 1 van jullie me dat kan zeggen? Welke patch bedoel je precies? Als je de downgrade patch bedoeld, deze patch vanzelf, je hoeft alleen de map van de MAIN en SCRIPT bestanden op te geven en dan kun je even wachten terwijl de patch alles vanzelf doet Bewerkt: 11 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Michilos Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hmm.. ik begrijp het niet, ik heb de patch gewdownload ( omdat mijn gta sa niet meer opstart door is superman mod en ik las dat je dan een patch moet instaleren) en er staat bij de patch: Please enter your San Andreas Directory, welke moet ik dann precies selecteren? stap voor stap Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hmm.. ik begrijp het niet, ik heb de patch gewdownload ( omdat mijn gta sa niet meer opstart door is superman mod en ik las dat je dan een patch moet instaleren) en er staat bij de patch: Please enter your San Andreas Directory, welke moet ik dann precies selecteren? stap voor stap Je "Directory" is de zeg maar de weg naar de map waar GTA geïnstalleerd staat. Dit is meestal: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas". Als je dus dat pad volgt, moet dat betekent dat je bij de GTA: San Andreas map komt. Natuurlijk kan deze verschillen, dus dat zul je voor jezelf moeten bekijken. Al denk ik dat jij ook deze path hebt. Overigens zorgt deze patch ervoor dat je gaat downgraden naar V1, dit betekent dus niet dat het spel het zeker zal doen na installatie van de patch. Om overigens even terug te komen op het hoofdpunt van het probleem: heb je wel een nieuws spel gestart? Je oude savegames werken niet meer na het overschrijden van het bestand 'main.scm'. Daarnaast is de kans ook groot dat je de mod wellicht niet helemaal correct hebt geïnstalleerd, dus misschien kun je die tutorial nog eens doorlezen? In ieder geval veel succes! Reageren
Michilos Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dat is het! Ik moet een nieuwe game beginnen:D Dankje! Maarrrr, de hoofdvraag, hoe kan ik nou superman zijn en vleigen enz..? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dat is het! Ik moet een nieuwe game beginnen:D Dankje! Maarrrr, de hoofdvraag, hoe kan ik nou superman zijn en vleigen enz..? Deze dingen staan in de readme, maar ik zal het je even uitleggen. Superman kun je zijn door de juiste kleren aan te trekken, ik meende overigens dat dit de Gimp Suit was. Deze heb je sowieso al als je de storyline hebt gevolgd, in de missie 'Key to her Heart' zul je hem namelijk krijgen. Hij is daarna te vinden in je kledingkast. Vliegen kun je doen door [JUMP] + [CROUCH] in te drukken. Welke toetsen dit bij jou zijn hangt helemaal van jou of. Met ConversationNo ('N') kun je dan 'gas afnemen' en met ConversationYes ('Y') kun je meer 'gas geven'. Reageren
Michilos Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hmmmm... Ik kom echt niet de lucht in. Zou ik moeten opstijgen als ik jump en crouch allebij indruk? En ook zit mn neus op mn voorhoofd en heb ik iets heeeel raars aan. (soort hemd met mn lichaam, maar me armen zijn ook mouwen dus dat klopt niet. Reageren
Daanoes Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Hoi ik heb een probleem met de cape ik heb alles geinstaleert ik heb gekozen voor de classic superman en shared parts en loaded screen en alles behalve supertags alles doet het ook ik kan vliegen en alles maar de cape is er noet en dat is nioet zo mooi kunnen jullie me helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.