GTA_XP Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Hallo leden! De laatste tijd ben ik creatief bezig. Dus ik dacht, ik ga één of meer wagens modificeren. Nu ga ik een wagen modden die speciaal voor Grove Street OG's is. Ik ga de Elegy modificeren, waarom Elegy? Die wagen is mooi en is een heel goede driftwagen. Ook de handling wordt verbeterd, en er komen tuninparts op de wagen! Hier een onder een paar screens. Wat jullie nu zien is een WIP, hij wordt dus verder gemod! De lichten die je ziet op de voorbumper is gefixt. Normaal gaan ze niet aan ingame, dus dat is veranderd. Ze gaan pas uit als je de auto ergens aanbeukt En er komt een speciaal paintjob. P.S. Let niet op de deuren Ze gaan normaal ingame! Bewerkt: 11 oktober 2007 door GTA_XP
Black Force Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ziet er wel leuk uit, zeker het proberen waard als ie als download beschikbaar word Greetz, Black Force
Ghost_Rider Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Leuk idee hoor, hopelijk word hij straks mooi Nog veel geluk met je mod . Ik download hem zeker als ie klaar is Bewerkt: 11 oktober 2007 door ..::GhostRider::..
GTA_XP Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) De auto is verder geupdate: Bewerkt: 15 oktober 2007 door GTA_XP
Naudin Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ik heb het idee dat de tag er in spiegelbeeld op staat.. niet?
GTA_XP Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) ik heb het idee dat de tag er in spiegelbeeld op staat.. niet? Nou, wat je ziet is de tag ja Aan 1 kant is de tag in spegelbeeld. Bewerkt: 11 oktober 2007 door GTA_XP
Naudin Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ik heb het idee dat de tag er in spiegelbeeld op staat.. niet? Nou, wat je ziet is de tag ja ja bij de eerste screen staat ie in spiegelbeeld
Galiorix Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Leuke mod, zal hem binnekort ff uitproberen KUTGW! Greetz
FerryN Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Hij is wel vet, Maar is ie tuneable?(Andere bumpers,spoilers ect.) Greetz Ferryn
GTA_XP Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Hij is wel vet,Maar is ie tuneable?(Andere bumpers,spoilers ect.) Greetz Ferryn Ja maar natuurlijk!
Puma Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ik wil wel een nieuwe paintjob maken, ik ben goed met PaintShopPro en heb veel ervaring met modden en TXD-Modding. Stuur de template van je paintjob maar naar me toe via pm, dan zal ik er een een lekker kippetje van maken, die auto van je , als je hierop ingaat natuurlijk. KUTGW, Grtz Puma.
GTA_XP Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Ik wil wel een nieuwe paintjob maken, ik ben goed met PaintShopPro en heb veel ervaring met modden en TXD-Modding. Stuur de template van je paintjob maar naar me toe via pm, dan zal ik er een een lekker kippetje van maken, die auto van je , als je hierop ingaat natuurlijk.KUTGW, Grtz Puma. Eindelijk iemand die die wil helpen!!! De meeste reactie's op msn zijn hartstikke dom EDIT Je pm inbox is vol. Bewerkt: 14 oktober 2007 door GTA_XP
GTA_XP Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) De auto is verder verbeterd, de interior is ook een stukken mooier gemaakt met leer. De binnenkant van de deuren en de dasboard is veranderd. En een paar ongewenstheden zijn gefixt. Screens: En tot slotte, neonstaven onder de auto Hoop dat jullie het mooi vinden Bewerkt: 15 oktober 2007 door GTA_XP
Galiorix Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Super, mooi gemod hoor GTA_XP. Ik had zelf nog neit de tijd om je auto in het donker te zien met die andere lichten aan maar het heeft absoluut iets Greetz
Recommended Posts