Jump to content

[WIP][SA] Gangcar voor Grove Street OG's

Recommended Posts

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

14

• Galiorix

6

• Naudin

4

• Puma

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Gaat mijn paintjob-werk nog door..?

:zz:

Ja maar natuurlijk! Alleen je pm inbox is vol :(

Geplaatst:

ik heb het idee dat die neonstaven neit echt licht afgeven, is daar iets aan te doen?

Geplaatst:
ik heb het idee dat die neonstaven neit echt licht afgeven, is daar iets aan te doen?

Ze hebben maar 2 textures die licht geven, er is dus niks aan te doen.

Tenzij je de vehiclelightson zo gaat verfraaien dat het echt mooi wordt.

• 5 weken later...
Geplaatst:
je neon verlichting heeft wel geen licht af

het is precies gewoon een streep wit :7

Echt waar!??!

En nu?

neons2si5.jpg

Geplaatst:

Hey GTA_XP

Mooi gedaan jongen Ziet er goed uit !

ik geef je een 10!

die neonstaven zijn gaaf en die deuren ook!

Stan V

Geplaatst:

Mooi gedaan alleen aangezien het Grove Street is had het beter een Low Rider kunnen zijn want bijna niemand in LS rijdt in Street Racers. Maar wel mooi gedaan

Geplaatst:
Mooi gedaan alleen aangezien het Grove Street is had het beter een Low Rider kunnen zijn want bijna niemand in LS rijdt in Street Racers. Maar wel mooi gedaan

Dat valt altijd nog aan te passen :puh:

Mooi gedaan GTA_XP, vind het er super mooi uit zien. :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Dat valt altijd nog aan te passen :puh:

Mooi gedaan GTA_XP, vind het er super mooi uit zien. :D

Ja, dat kan zeker aangepast!

Over dat aanpassen kan ik wel heel goed!

En dan is het OOK nog eens mogelijk dat je het spel laat denken

dat een LowRoider is in plaats een Streetracer.

Ik denk dat deze mod bijna uitkomt, moet alleen de spectaculair

en andere fixen.

Wat ook nog mooi is is dat de wielen een secundaire kleur hebben.

Dat wil zeggen dat de wielen een ander kleur kunnen aannemen ^_^

Geplaatst:

Super, doe er maar een cargrp.dat en een carcols.dat bij, of de lijn(en) die hij moet vervangen :D

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi gedaan, die neon staven die licht afschijnen door de schaduw te veranderen(Ten minste, ik denk dat je het zo gedaan hebt :puh: )

Alleen een dingetje: De schaduw zelf is een beetje té breed van voren(zie laatste plaatje), en zo ook in het midden. Nu lijkt het, qua schaduw, aan elke kant alsof de auto 20 cm breder is, dan hij als model is.

Ik denk ook dat je die afschijning van de neon staven beter iets minder breed kan maken, het geeft nu namelijk wel extreem veel licht... Aan de voorkant kan je het wel een stukje meer onder de bumper uit laten komen. Die schaduw die te breed is, moet je zeker veranderen, dat van de breedte van de afschijning/weerkaatsing van het licht van de neon, is meer mijn mening, mij lijkt het ietsje te breed....

Wil trouwens graag weten, lijken alle auto's nu neon te hebben?(Doordat je de schaduw dinges volgens mij hebt aangepast...)

Goede mod in ieder geval!

EDIT@ Hieronder: Dat denk ik niet, in SA hebben alle auto's zo'n schaduw(dacht ik) voor als het bijvoorbeeld regent of als het nacht is, dat het onder de auto toch donkerder is(aangezien daar sowieso minder licht valt dan naast de auto)

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Hij zou ook een vierkant vlak (of iets in die richting) onder de auto geplaatst kunnen hebben die doorzichtig is.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...