GTA_XP Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Precies wat je zegt Mythbuster! De schaduw is aangepast en hebben alle auto's in SA neonschaduw Jammer dat SA engine het niet ondersteunt. Maar jullie moeten gewoon die schaduw negeren En over de grote van de neon is niet aan te veranderen
Mythbuster Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 1: De grote van de neon is wél te veranderen, anders zou je er ook geen neon onder kunnen zetten(Of jij denkt dat dat niet kan, maar je hebt gewoon een mod gedownload ) 2: Het kan wel dat je die neon op een andere manier doet. Ik denk namelijk, dat als je een material maakt dat aan gaat 's nachts(dus een light texture), maar wel erg doorzichtig, en je geeft een eclipse(een ovaal in 3d zeg maar, dus een soort Zeppelin vorm), met daarin een net ietsje kleinere eclipse die de poly's geflipt heeft, die 2 eclipses geef je dan dat material, en van die eclipse plaats je er één onder elke neon buis, dat het er toch goed uit ziet. Je moet er alleen wel voor zorgen, dat op de plek waar de grond zit, dat daar een platte strook zit met dat material. Anders krijg je namelijk dat je alleen een ovaal op de grond ziet Dit is nu even een ideetje he, maar volgens mij moet dat kunnen. Het enige probleem wat ik voorzie is: Als een material een light texture heeft in SA, en hij gaat aan, en daarna uit, heeft hij bijvoorbeeld geen specular highlight meer. Dat zou dus ook voor een material kunnen gelden dat doorzichtig is. Dus als je dan je neon aan doet, is hij niet doorzichtig meer, als je lichten(en dus je neon) dan uit doet, is hij ook niet meer doorzichtig. Hier is wel een oplossing voor: Je neon áltijd aan hebben. Dus je geeft de buizen het material met de vehiclelights-ON texture, dan kunnen ze niet uit, en ze blijven doorzichtig als je dat zo zet.... In theorie kan het, en ik zie verder geen problemen...
WackoX Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Of mischien kan je op de achterbank nog iets maken zoals boxen met groen licht Verder vind ik hem spectaculair! Bewerkt: 23 november 2007 door Danny_k
GTA_XP Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Of mischien kan je op de achterbank nog iets maken zoals boxen met groen lichtVerder vind ik hem spectaculair! Hmm, als ik veel tijd heb kan ik het proberen. Maar eh, niemand ziet de boxen Bewerkt: 23 november 2007 door GTA_XP
Puma Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Stuur die paintjob maar, m'n pm-inbox is weer helemaal leeg :')
GTA_XP Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Stuur die paintjob maar, m'n pm-inbox is weer helemaal leeg :') Je hebt er zolang erover gedaan dat ik er niet meer mee werk Want de paintjob is afgeraden door mij, dus is het een tuned driftwagen, geen gangwagen. Enne dit is de laatse keer dat ik hier geweest. Waarom? Geen commentaar.
FerryN Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Stuur die paintjob maar, m'n pm-inbox is weer helemaal leeg :') Je hebt er zolang erover gedaan dat ik er niet meer mee werk Want de paintjob is afgeraden door mij, dus is het een tuned driftwagen, geen gangwagen. Enne dit is de laatse keer dat ik hier geweest. Waarom? Geen commentaar. Maar wordt die elegy met de laatse update gepubliceert ofniet? Mvg Ferryn
Royemmen Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik zou op de nummerborden ONLY4GROVE zetten
Galiorix Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Ik zou op de nummerborden ONLY4GROVE zetten Aan deze mod word door GTA_XP niet meer gewerkt dus ik denk niet dat hij dit nog leest of verwerkt in de auto omdat hij er simpelweg niet meer aan werkt Greetz
Recommended Posts