Beany Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik heb een probleem met het opstarten van een opgeslagen game in GTA San Andreas. Als ik GTA San Andreas opstart, werkt alles perfect en kan ik gewoon door alle menu's enzo gaan. Dan ga ik naar 'Load Game' en kies ik het opgeslagen spel dat ik wil laden. Dan verschijnt dat scherm dat hij aan het laden is, en laten ze een paar van die 'tekeningen' zien en onderin zie je gewoon het balkje waarop je kan zien hoe ver hij is met laden. Maar dan gaat het fout.. Als hij dan klaar is met laden en hij dus wil gaan beginnen met het starten van het spel, valt Gta San Andreas uit en verschijnt dat foutmelding bericht met 'rapport verzenden' of 'niet verzenden' (je kent hem wel). Dan kies ik een van de 2 opties en is GTA helemaal afgesloten.. Ik heb ook al geprobeert een andere save game te laden, maar daarmee gebeurt precies hetzelfde.. Wie kan me met dit probleem helpen? Alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Heb je SCM. mods geinstaleerd? Als je deze geinstaleerd heb moet je altijd New Game beginnen en doen de oude savegames het niet. Reageren
Beany Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Nee ik heb helemaal geen Mods en dergelijke geinstalleerd Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik heb het probleem ook gehad op mijn ps2 en wat ik heb gedaan (het laatste) is hem weggegooit. Toen hij het 8 dagen niet deed dacht ik: Ik ga ermee frisbieën (hoe je het ook maar schrijft). Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar wat ik dus gedaan heb ik hem weg gooien... >>> Door Bling: Gelieve humor in een serieus topic als deze achterwege te laten. <<< Reageren
Beany Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik heb het probleem ook gehad op mijn ps2 en wat ik heb gedaan (het laatste) is hem weggegooit. Toen hij het 8 dagen niet deed dacht ik: Ik ga ermee frisbieën (hoe je het ook maar schrijft). Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar wat ik dus gedaan heb ik hem weg gooien... Omg Ik wil weten hoe ik het weer goed krijg en niet hoe je een spel van 30 euro kapot maakt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dan probeer SA eens opnieuw te instaleren. Wees niet bang dat je savegames weggaan, die blijven gewoon in hun eigen map staan. Je raakt alleen mods en andere aanpassingen in SA kwijt Reageren
osmgek11 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 heb je niet iets veranderd in het script van gta sa zoals de de data map hij kost nu nog maar 15/20 euro Reageren
Beany Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dan probeer SA eens opnieuw te instaleren. Wees niet bang dat je savegames weggaan, die blijven gewoon in hun eigen map staan. Je raakt alleen mods en andere aanpassingen in SA kwijt Is dat echt zo? Worden die mappen waarin alles staat opgeslagen dan niet automatisch mee verwijderd?heb je niet iets veranderd in het script van gta sa zoals de de data maphij kost nu nog maar 15/20 euro Dat vind ik dan nog geen reden om de cd als frisbee te gebruiken Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dan probeer SA eens opnieuw te instaleren. Wees niet bang dat je savegames weggaan, die blijven gewoon in hun eigen map staan. Je raakt alleen mods en andere aanpassingen in SA kwijt Is dat echt zo? Worden die mappen waarin alles staat opgeslagen dan niet automatisch mee verwijderd?De savegames zitten in de map: San Andreas User Files. Als je SA verwijderd en weer opnieuw instaleert blijft deze map hier gewoon staan en blijven de savegames dus er nog in, alleen de GTA San andreas map word verwijderd (deze staat ergens anders) De User Files map staat trouwens bij: Mijn Documenten!Kan het trouwens ook zijn dat GTA San Andreas Multyplayer het probleem is Of heeft dat er niets mee te maken?Dat kan, maar bij mij doet SA het gewoon met de multiplayer mods. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 als je ht zeker wil weten kopieer je gwn GTA SAN ANDREAS USER FILES naar je bureablad hij bedoelt het alleen als grapje @HIERONDER: tja 1tje mag toch wel een keer ok ik zeg niks meer Reageren
Beany Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Kan het trouwens ook zijn dat GTA San Andreas Multyplayer het probleem is Of heeft dat er niets mee te maken? @ osmgek: Moderator heeft net al verteld dat je met grappen ergens anders terecht moet @ HIERBOVEN: Ik weet het niet Nog even voor de zekerheid: - Ik stop de CD erin en druk op Unninstall? - Dan installeer ik gewoon opnieuw en staan mijn savegames er gewoon nog tussen? Of moeten en nog meer dingen gebeuren? Graag even een duidelijke uitleg zodat zelfs ík het snap Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Nog even voor de zekerheid:- Ik stop de CD erin en druk op Unninstall? - Dan installeer ik gewoon opnieuw en staan mijn savegames er gewoon nog tussen? Of moeten en nog meer dingen gebeuren? Graag even een duidelijke uitleg zodat zelfs ík het snap Je kan gewoon uninstaleren en weer instaleren, die map, wat ik zei , blijft gewoon staan. Als je zeker wilt zijn, kopiëer de map dan even naar je bureaublad Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Nee ik heb helemaal geen Mods en dergelijke geinstalleerd. Kan het trouwens ook zijn dat GTA San Andreas Multyplayer het probleem is, of heeft dat er niets mee te maken?Je spreekt jezelf wel tegen! Een multi-player is een modificatie voor SA (letterlijk: verandering aan SA). Daarnaast moet je savegame wel corresponderen met de versie die je gebruikt: alleen savegames van versie 1 als je spel ook versie 1 is, en zo ook met het spel en savegames van versie 2. Om het spel opnieuw te installeren hoef je niets op je bureaublad te zetten, gewoon eerst: je oude spel verwijderen met uninstall de map 'Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas' verwijderen opnieuw installeren, je bent dan wel je modificatie kwijt (multi-player) Succes Reageren
Beany Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dankjewel allemaal Het probleem is opgelost nadat ik GTA San Andreas opnieuw heb geinstaleerd! Nogmaals bedankt, en als het probleem zich weer voordoet, laat ik het wel weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.