Advancegta Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik zoek een analoge stick voor de PSP, ik kan me nog herinneren van een of twee jaar terug dat je die in een pakketje kan kopen met verschillende maten, ik wil een zo groot mogelijk voor betere grip dat ik fijner kan spelen. Waar kan ik deze nog (online (betrouwbaar) ) kopen? Verder zoek ik nog een grip voor de PSP. Zo eentje als deze bijvoorbeeld: Het liefst zonder ingebouwde accu zodat je psp langer mee gaat want die vond ik te duur en heb ik al gevonden. Reageren
thug Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 op ebay vind je dat wel en is heel betrouwbaar en kost zoveel niet in andere winkels Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 link aub dan graag. Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ok ik vindt een heleboel grips maar is dat wel betrouwbaar want het is net zoiets als marktplaats toch. Verder kan ik geen een analoge stick vinden, weet iemand waar ik deze wel kan vinden? Reageren
thug Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ebay is héél betrouwbaar anders kijk je eens op google naar online gameswinkel. Reageren
BinkieNet Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ebay is héél betrouwbaar anders kijk je eens op google naar online gameswinkel. Marktplaats e.d zijn óók betrouwbaar... alleen de mensen die adverteren niet altijd Dit zul je ook wel eens bij ebay hebben hoor, dus denk niet dat die 100% oplichtersvrij is Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ok en weet iemand nog waar ik die grote analoge sticks kan halen? Reageren
Black Force Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik zou het echt niet weten, ik had nog nooit van zoiets gehoord tot nu toe dan. Ik verwacht dan ook niet dat dit in de winkel te koop is. Maar ja, misschien kun je eens bij wat gameshops vragen of ze er ooit van gehoord hebben ofzoiets. Greetz, Black Force Reageren
thug Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ook nooit van gehoort en denk niet dat dat hier verkrijgbaar is in belgie of nederland. je zult het in amerika ofso moeten bestellen. maar die verzendingskosten Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik heb geluk gehad. Ik zag een actie in de Lidl van een PSP Assocoires kit met PSP Grip en nog een heleboel andere dingen zoals auto oplader enz. Ik heb nu dus al een grip en toen ik hem gekocht had kwam ik erachter dat er ook nog eens 3 hele grote analoge sticks bij zaten Heb even een fototje gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.