Jump to content

just buisness

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is een kwestie van mikken. Je zult hier gewoon op moeten oefenen met schieten. En je moet kijken welke de grootste bedreiging vormt, dat je die als eerste af kunt schieten. Op de PC is dit eenvoudig om te mikken, maar als je op een console hebt wordt dit toch al moeilijker. Hier is de echte link naar de WikiPage :)

Geplaatst: (bewerkt)

Maar je moet idd gewoon goed mikken en misschien ff wat body-armor kopen zodat je langer leeft

Bewerkt: door CJ1990
Geplaatst:

Schietschool? Wat voor schietschool? Je kan bij de missie 'Nines 'n AK's' van Big Smoke een beetje leren schieten bij Emmet, en als je de AmmuNation bedoelt, dan gaat dat ook niet want die is pas vanaf de missie 'Doberman' open.

Geplaatst:
Schietschool? Wat voor schietschool? Je kan bij de missie 'Nines 'n AK's' van Big Smoke een beetje leren schieten bij Emmet, en als je de AmmuNation bedoelt, dan gaat dat ook niet want die is pas vanaf de missie 'Doberman' open.
Het klopt inderdaad dat de Ammu-Nation pas open gaat vanaf de missie Doberman, echter is het mogelijk om Doberman al gehaald te hebben vóór de missie Just Business. Overigens begrijp ik jou reactie wel aangezien Doberman niet ver verwijderd is van The Green Sabre. Kijk maar even naar dit >missieoverzicht<. ^_^
Geplaatst:

Ik heb deze missie laatst ook gedaan op console;

Schiet vooral niet op de vrachtwagen, als je op motoren kan schieten of auto's, het beste kun je volgens mij ook eerst de bijrijders eraf of dood schieten ;)

Geplaatst:

Ik weet wel. Altijd blijven schieten. Je raakt dan teminste iets. Je kan op de bestuurder mikken, maar ook op de banden of op de tankdop. Emmet's missie's kun je inderdaad oefenen maar dat is maar 1 keer.

Geplaatst:

ik weet niet maar als de bestuur vermoord dan valt de motor met schutter en de schuter schiet aleen dus hoef je alleen maar de bestuurder eraf te knallen

• 2 maanden later...
Geplaatst:

als je de 'schans' van die wagen hebt gehad kijk dan even voor je als er zon ijzere net komt schiet die kapot anders ga je dood.

verder is het een kwestie van goed mikken

Geplaatst:

Het is een kwestie van oefenen. Ga zoveel mogelijk oefenen met schieten. Op mensen op op rijdende motoren/auto's. Begin de missie. Schiet op de bestuurder of de voor band van de motoren. Als de Packer komt moet je daar niet op gaan schieten. Deze is namelijk onverwoestbaar. Ga zo lang mogelijk door.

Veel succes

Mvg, visser23

Geplaatst:

hij is niet moeilijk gewoon goed op die koppen van die motorrijders schieten

als het echt niet wil kijk dan op www.gtamissions.com zoek je mission op onder SA en dan moet je het filmpje maar kijken echt een handige website zal ik je alvast zeggen

succes!

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...