Dixk Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 heeft er iemand wat tips want ik blijf schiete op de ventjes van de motors maar tog gaa k heel de tijd dood Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Heb je al op wikigta gekeken??? wikigta (zoek ff zelf naar de missie) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Het is een kwestie van mikken. Je zult hier gewoon op moeten oefenen met schieten. En je moet kijken welke de grootste bedreiging vormt, dat je die als eerste af kunt schieten. Op de PC is dit eenvoudig om te mikken, maar als je op een console hebt wordt dit toch al moeilijker. Hier is de echte link naar de WikiPage Reageren
CJ1990 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Maar je moet idd gewoon goed mikken en misschien ff wat body-armor kopen zodat je langer leeft Bewerkt: 11 oktober 2007 door CJ1990 Reageren
thug Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 of ga eerst naar de schietschool als je dat al hebt anders tja,zo als de andere zeggen kwestie van oefenen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Schietschool? Wat voor schietschool? Je kan bij de missie 'Nines 'n AK's' van Big Smoke een beetje leren schieten bij Emmet, en als je de AmmuNation bedoelt, dan gaat dat ook niet want die is pas vanaf de missie 'Doberman' open. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 schiet de heletijd op de bestuurders!! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Schietschool? Wat voor schietschool? Je kan bij de missie 'Nines 'n AK's' van Big Smoke een beetje leren schieten bij Emmet, en als je de AmmuNation bedoelt, dan gaat dat ook niet want die is pas vanaf de missie 'Doberman' open.Het klopt inderdaad dat de Ammu-Nation pas open gaat vanaf de missie Doberman, echter is het mogelijk om Doberman al gehaald te hebben vóór de missie Just Business. Overigens begrijp ik jou reactie wel aangezien Doberman niet ver verwijderd is van The Green Sabre. Kijk maar even naar dit >missieoverzicht<. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Ik heb deze missie laatst ook gedaan op console; Schiet vooral niet op de vrachtwagen, als je op motoren kan schieten of auto's, het beste kun je volgens mij ook eerst de bijrijders eraf of dood schieten Reageren
Mister.X Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Ik weet wel. Altijd blijven schieten. Je raakt dan teminste iets. Je kan op de bestuurder mikken, maar ook op de banden of op de tankdop. Emmet's missie's kun je inderdaad oefenen maar dat is maar 1 keer. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 ik weet niet maar als de bestuur vermoord dan valt de motor met schutter en de schuter schiet aleen dus hoef je alleen maar de bestuurder eraf te knallen Reageren
Mister.X Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Maar als je op de banden schiet, heeft de motor weinig controle en valt hij ook om. Reageren
Royemmen Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 als je de 'schans' van die wagen hebt gehad kijk dan even voor je als er zon ijzere net komt schiet die kapot anders ga je dood. verder is het een kwestie van goed mikken Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Het is een kwestie van oefenen. Ga zoveel mogelijk oefenen met schieten. Op mensen op op rijdende motoren/auto's. Begin de missie. Schiet op de bestuurder of de voor band van de motoren. Als de Packer komt moet je daar niet op gaan schieten. Deze is namelijk onverwoestbaar. Ga zo lang mogelijk door. Veel succes Mvg, visser23 Reageren
thagtaking Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 hij is niet moeilijk gewoon goed op die koppen van die motorrijders schieten als het echt niet wil kijk dan op www.gtamissions.com zoek je mission op onder SA en dan moet je het filmpje maar kijken echt een handige website zal ik je alvast zeggen succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.