ikt Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hallo, ik wil graag de notenbalk of in ieder geval de noten van dat liedje hebben. Want ik moet voor muziek op school iets doen. Ik heb Google al gebruikt, maar ik vond geen bruikbaar resultaat. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hopelijk ben je hier iets mee? Dit zijn walnooten Eikels Muziek nootjes He's A Pirate Notenbalk (PDF bestand) PianoThemes Asjeblieft Reageren
ikt Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Dankjewel Omg, dat is te moeilijk. Ik zoek wel een andere... Mission Impossible misschien? Die kan wel makkelijker zijn.. Of is er een versimpelde versie van deze? Bewerkt: 11 oktober 2007 door ikt Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 http://nl.youtube.com/watch?v=g1ccZG9EwAo dat krijg je als je mission impossible wilt gaan doen. Niemand heeft gezegd dat piano spelen makelijk is Reageren
ikt Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Is er ook iets op de Marimba? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.