Jump to content

kan je ook...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een vraagje , kan je ook screens van gta advance op je pc zetten?

hoe trek je dan een foto & hoe zet je ze op de pc dan?

want bij wikigta zijn ook fotos bij missies dus dan moet het toch kunnen? of hebben zij dat ook op hun pc staan?

Geplaatst:
Hallo ik heb een vraagje , kan je ook screens van gta advance op je pc zetten?

hoe trek je dan een foto & hoe zet je ze op de pc dan?

want bij wikigta zijn ook fotos bij missies dus dan moet het toch kunnen? of hebben zij dat ook op hun pc staan?

Eigenlijk weet ik helemaal niets van GTA Advance, maar de screenshots zijn hoogstwaarschijnlijk gemaakt met Fraps. Dat is een programma waarmee je screenshots en ook filmpjes mee kunt maken. Aangezien dat laatste niet nodig is, raad ik je aan de gratis versie van Fraps hier te downloaden. Je kunt hiermee oneindig screenshots maken, echter kun je maar 30 seconden filmen. In-game kun je met een druk op de knop (die je overigens zelf kunt instellen) een screenshot maken. Deze screenshots worden dan opgeslagen in een speciale map (die je dan ook weer zelf kunt instellen :puh:). Voor meer informatie over de installatie en het gebruik van Fraps raad ik je aan dit topic eens door te lezen. Natuurlijk kun je altijd nog even vragen als er iets onduidelijk is. Veel succes!

Geplaatst:

Ik denk ook dat je het beste een emulator + gta advance kunt downloaden.. ik weet niet of dit illigaal is

Geplaatst:

maar ik speel gta advance op nintendo ds (werkt ook op game bopy maar ik speel hem op nintendo) kan ik dan ook screens op mijn computer zetten?

Geplaatst:
Ik denk ook dat je het beste een emulator + gta advance kunt downloaden.. ik weet niet of dit illigaal is

Dat is inderdaad illigaal. Maar het is wel de enige manier om screenshots te maken die je op de pc kunt plaatsen en bekijken. Er is echter een voorwaarde, wanneer je de legale versie van GTA Advance in je bezit hebt mag je de Rom van GTA Advance gebruiken. Wanneer je de Emulator en Rom wilt moet je me even PM'en, dan stuur ik je hem graag door. :)

Geplaatst:

tja als et ilegaal is doe ik het toch liever niet

je mag me wel pmmen als ik het ooit misschien eens wil gebruiken maar ik denk het niet dan

lock maar.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...