Verrity Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Mijn muis gaat zo'n beetje alle kanten op die die op kan gaan, weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen? Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Mijn muis gaat zo'n beetje alle kanten op die die op kan gaan, weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen? Als het een muis met een balletje is, kun je even het balletje eruit halen, om te kijken of er rotzooi (stof haren) tussen zit. Als het een optische muis is, zou je een andere ondergrond kunnen proberen. als de ondergrond te egaal of te glanzend is, wil het wel eens niet helemaal werken. Reageren
Verrity Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Eentje met een laser is dus optisch? (Rood lampje van onder) Bewerkt: 11 oktober 2007 door Verrity Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Eentje met een laser is dus optisch? (Rood lampje van onder) Zorg eens voor een ondergrond die niet teveel kleurtjes en streepjes bevatten. Mijn muis gaat namelijk ook flippen als ik hem op het hout van mijn bureaublad zet. Op de muismat echter werkt het veel beter. Reageren
vice Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ot: ik weet het ook niet echtals het het balletje is moet je misschien hem eens opkuisenen met een rode straal zou ik eigenlijk ook dit topic moeten volgen,dem ijne heeft dit namelijk ook , ik ben iets bezig en plotseling verspringt mijn muis automatish naar eenandere plek ,en daardoor klik ik soms automatish op het kruisje . Reageren
Verrity Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ja het probleem lag aan de ondergrond Bedankt Jorge! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Eentje met een laser is dus optisch? (Rood lampje van onder) Zorg eens voor een ondergrond die niet teveel kleurtjes en streepjes bevatten. Mijn muis gaat namelijk ook flippen als ik hem op het hout van mijn bureaublad zet. Op de muismat echter werkt het veel beter. Kleurtjes? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Eentje met een laser is dus optisch? (Rood lampje van onder) Zorg eens voor een ondergrond die niet teveel kleurtjes en streepjes bevatten. Mijn muis gaat namelijk ook flippen als ik hem op het hout van mijn bureaublad zet. Op de muismat echter werkt het veel beter. Kleurtjes? hij bedoelt allerlij kleuren op je tafel,bureau etc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.