Jump to content

Muis met eigen wil

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn muis gaat zo'n beetje alle kanten op die die op kan gaan, weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen?

Geplaatst:
Mijn muis gaat zo'n beetje alle kanten op die die op kan gaan, weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen?

Als het een muis met een balletje is, kun je even het balletje eruit halen, om te kijken of er rotzooi (stof haren) tussen zit.

Als het een optische muis is, zou je een andere ondergrond kunnen proberen.

als de ondergrond te egaal of te glanzend is, wil het wel eens niet helemaal werken.

Geplaatst: (bewerkt)

Eentje met een laser is dus optisch? (Rood lampje van onder)

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Zorg eens voor een ondergrond die niet teveel kleurtjes en streepjes bevatten. Mijn muis gaat namelijk ook flippen als ik hem op het hout van mijn bureaublad zet. Op de muismat echter werkt het veel beter.

Geplaatst:

ot: ik weet het ook niet echtals het het balletje is moet je misschien hem eens opkuisenen met een rode straal zou ik eigenlijk ook dit topic moeten volgen,dem ijne heeft dit namelijk ook , ik ben iets bezig en plotseling verspringt mijn muis automatish naar eenandere plek ,en daardoor klik ik soms automatish op het kruisje :N .

Geplaatst:

Zorg eens voor een ondergrond die niet teveel kleurtjes en streepjes bevatten. Mijn muis gaat namelijk ook flippen als ik hem op het hout van mijn bureaublad zet. Op de muismat echter werkt het veel beter.

Kleurtjes? :?

Geplaatst:

Kleurtjes? :?

hij bedoelt allerlij kleuren op je tafel,bureau etc

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...