dukeboy Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 is het mogelijk om iets in de bestanden te veranderen om de tornado weer te laten rondrijden in SA Reageren
Legenderion Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Rijd ie daar niet dan? en waarom specifiek die auto? genoeg leuke auto's in SA Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Jazeker, je moet dan iets veranderen in cargrp.dat. Dat bestand kan je openen met Kladblok en dan moet je even iets veranderen in de lijn van bijvoorbeeld de Ballas. majestic, tahoma # Gang 1 (BALLAS - BLACK) Als je dan de code van de Tornade kopieerd en plakt dan zou het er zó uit moeten zien: majestic, tahoma, tornado # Gang 1 (BALLAS - BLACK) Je kan ook er voor zorgen dat de Ballas alleen nog maar in de tornado rondrijden, dan kan je deze code vervangen voor de originele code: tornado # Gang 1 (BALLAS - BLACK) Dit kan je doen met elke groep, maar zorg dat je eerst de naam, dan een komma zonder spatie ertussen, dan spatie en dan weer een auto naam en dan de hele tijd dit herhalen Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je als je dit aanpast niet meer SA:MP doen, daar zien ze dit als cheaten. Greetz [edit]Btw hier is nog een screen in Ballas terretorium met een Ballas gang member in een Tornado: Bewerkt: 11 oktober 2007 door Galiorix Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Tornados zijn well chill bakkies. Het is me wel opgevallen dat ie wel heel weinig rondrijd. zelf in het Vagos gebied. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) De TopicStarter heeft deze reqeust ook gepost omdat je na 100% de Tornado níét meer ziet rijden, omdat de Vagos verdreven zijn en de auto verder nergens spawnt. Greetz @hieronder: Daar heb je gelijk in, maar het was ook meer een voorbeeld. Anyway toch bedankt voor de aanvulling Bewerkt: 13 oktober 2007 door Galiorix Reageren
K.O. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Zodra je ook 100% van de gang territories hebt, zul je geen Ballas meer tegenkomen en dus ook geen tornado meer. Ik zou daarom bijvoorbeeld kiezen voor bijvoorbeeld POPCYCLE_GROUP_WORKER of voor één van de andere non-gang ped groups. Bewerkt: 12 oktober 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.