..::Dracula::.. Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ik kan nergens vinden hoe je dat moet doen ik heb zelf jullie "handige" lijst bekeken nou hij is wel handig maar niet voor gta 3 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 ik kan nergens vinden hoe je dat moet doen ik heb zelf jullie "handige" lijst bekekennou hij is wel handig maar niet voor gta 3 Je wilt wapens modden in GTA III? Zo ja, dit kan door middel van de IMG Tool. Een simpel programma waarmee je in GTA: III, Vice City en San Andreas gemakkelijk bestanden kunt vervangen. Ik raad je aan om deze tutorial eerst te raadplegen, aangezien hier goed en in duidelijke stappen wordt uitgelegd hoe je bestanden kunt vervangen. Oorspronkelijk gaat de tutorial over het vervangen van een voertuig in San Andreas, maar aangezien een wapen vervangen in GTA III op exact dezelfde wijze gaat, is deze tutorial net zo goed geschikt om te gebruiken. Ik wens je heel erg veel succes! Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 ik bedoel zelf wapens te maken in gta3 Reageren
K.O. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Dit doe je op dezelfde manier als voor GTA VC of SA. Je maakt een model in een 3D programma als bijvoorbeeld 3D Studio Max en de texture in een programma als Paint of Photoshop. Vervolgens gebruik je Kam's scripts en TXD Workshop (let er wel op dat helemaal rechtsonderaan GTA III staat) om de bestanden in een DFF respectievelijk TXD bestand te zetten. Deze kun je met IMGTool in de gta3.img zetten. De tutorials in de Master Tutorial List zijn dus ook gewoon voor GTA III te gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.