Jump to content

Probleem Civilization IV

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wou online spelen met Civilization IV en dan MOET je patch 1.74 installeren en als ik dit gedaan heb sluit het spel zich af en dan krijg ik de hele tijd deze foutmelding.

foutym5.png

En dan doet het hele spel het niet meer en moet ik het opnieuw installeren.

Weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt. :bier:

EDIT Ik zie nou pas dat ik het topic in het verkeerde fora heb gepost. Sorry daarvoor :{

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Zorg ervoor dat je over de laatste versie van DirectX beschikt. Ik raad je aan de "DirectX Software Development Kit" te downloaden, dat kan overigens hier. Na het downloaden installeer je de software, en probeer je het spel te starten. Blijkt het spel het dan nog niet te doen, verwijder dan de update/patch en probeer de update/patch weer eens opnieuw te installeren. Ik hoop dat het helpt, succes!

Geplaatst:

Zorg ervoor dat je over de laatste versie van DirectX beschikt. Ik raad je aan de "DirectX Software Development Kit" te downloaden, dat kan overigens hier. Na het downloaden installeer je de software, en probeer je het spel te starten. Blijkt het spel het dan nog niet te doen, verwijder dan de update/patch en probeer de update/patch weer eens opnieuw te installeren. Ik hoop dat het helpt, succes!

Hoe kom je erachter of je over de laatste DirectX beschikt? (sorry dat ik het vraag want ik heb weinig verstand van dat soort dingen.) :puh:

Geplaatst:
Hoe kom je erachter of je over de laatste DirectX beschikt? (sorry dat ik het vraag want ik heb weinig verstand van dat soort dingen.) :puh:
Dit kun je onder andere doen door naar Start ->Uitvoeren -> 'dxdiag' (intypen) te gaan. Op de eerste pagina (het tabblad Systeem, zie je helemaal onderaan de DirectX versie die jij op dit moment hebt. De laatste versie is op dit moment DirectX 9.0c (4.09...).
Geplaatst: (bewerkt)
Dit kun je onder andere doen door naar Start ->Uitvoeren -> 'dxdiag' (intypen) te gaan. Op de eerste pagina (het tabblad Systeem, zie je helemaal onderaan de DirectX versie die jij op dit moment hebt. De laatste versie is op dit moment DirectX 9.0c (4.09...).

Die versie heb ik wel :?

Dus weet iemand hier echt niet hoe het komt? :?

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Zou iemand hier nog op kunnen reageren? :?

En zou toevallig een moderator dit topic even willen verplaatsen?

>>> Door Froodooo: Jep, gedaan voor je! ;) <<<

Alvast bedankt :bier:

Geplaatst:

Maar heb je al geprobeerd die "DirectX Software Development Kit" te downloaden en te installeren? Zo nee, probeer dat eerst eens. Mocht hij het daarna nog niet doen, probeer dan patch 1.74 te verwijderen en weer te installeren. Laat ons even weten of het geholpen heeft, anders moeten we naar een andere oplossing zoeken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...