Scarface92 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Beste leden! Idols is terug! Vanaf zaterdag 20 oktober is de grootste en meest spectaculaire zoektocht naar zangtalent terug op tv. Er zijn 2 nieuwe jury leden bij gekomen:Gordon en John Ewbank. De andere 2 zijn Jerny Kaagman en Eric van Tijn. Ik heb weer zin om de nieuwe idols te kijken en word vast en zeker weer lachen met de jury! Greetz, GrandTheftTwanO Reageren
Legenderion Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Idols 4 ? Ik wil GTA 4 ! Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Nee. Wordt echt te veel uitgemolken nu. Al die kloteshows op SBS en RTL die eigenlijk op precies hetzelfde neerkomen, en waarvan 90 % van Nederland de naam van de winnaar binnen een week is vergeten komen m'n strot uit. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Idols 4 ? Ik wil GTA 4 ! Yeah right! Idols is bullshit! Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 nee vroeger was het nog speciaal maar nu is het hele principe uigemolken door wannebe a popstar and dacning on ice en al die andere rotzooi Reageren
Squidward Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 De audities zijn wel lache, daar komen elk jaar weer honderden idioten op af die denken dat ze kunnen zingen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Inderdaad zijn die audititie's erg grappig , Bijvoorbeeld ging er een klompendans doen of iets anders . Dan lig je echt super snel in een deuk... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Ik kijk alleen naar de voorrondes, de rest boeit me niet echt De winnaar word toch weer binnen een maand vergeten. Bewerkt: 12 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Verrity Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 De audities zijn wel leuk om te kijken. Op de manier hoe die mensen soms afgaan Maar toch tienuizendenmensen worden gewoon voor schut gezet. En het grappigste is dan te zien dat mensen van Idols 1/2/3 het steeds weer opnieuw proberen Die mensen die hier aan meedoen zijn toch.... "Knettergek" Reageren
Dastard Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 nee vroeger was het nog speciaal maar nu is het hele principe uigemolken door wannebe a popstar and dacning on ice en al die andere rotzooi idd Hier in BE tonen ze "Sterren op het ijs" vorig jaar was er "Dancing on ice" gewoon pure remake.. De audities zijn ook grappig,maar daarna,de winaar maakt 1 liedje,en hij bestaat "zogezegd" niet meer. Ik kijk liever naar "De Provincie Show" op één met Peter van de Veire van studio brussel een aanrader als je één hebt (elke vrijdag,om 21:00 op één (BE) ) Reageren
thug Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 het is echt afgezaagde zever sterren op het ijs en sterren op de dansvloer. ze moeten ne ke iets nieuw verzinnen. Reageren
K.O. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 NEE! Na Idols, Idols 2, Idols 3, The X-Factor, So You Wannabe a Popstar en So You Wannabe a Popstar zonder beroemdheden vind ik er weinig origineels meer aan. Bovendien is iedereen de winnaars al lang weer vergeten en krijgen ze echt weinig publiciteit. Eigenlijk heb ik alleen hele kleine stukjes gezien van Idols 1 en 2 en verder nooit iets bekeken in dit genre. Ik vind het namelijk nogal saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Dus inderdaad, geef mij maar GTA IV... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Dat gaat lachen worden met Gordon. Ik ga zeker kijken naar de voorrondes. Zit soms wel stom talent bij [/font] Reageren
2fast{0} Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Idols intreseerd me niet echt meer, komen alleen van die tijdelijke nepartiesten ! mvg,2fast{0} Reageren
bramboy Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) nOpE Ga NiEt KiJkEn ViNd HeT nIeT eChT lEuK nope ga niet kijken vind het niet egt leuk Alleen de voor ronders daar zitten altijd mensen bij die niet kunnnen zingen(IK ZEG NIET DAT IK HET WEL KAN!!!)[/font] Bewerkt: 12 oktober 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.