MartyCeha Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Veeeeel te veel van al die zogenaamde 'kijkcijferkanonnen'. Allemaal zijn het 'spetterende liveshows' die je 'niet mag missen'. Dat stemmen is toch allemaal doorgestoken kaart Alleen de audities zijn leuk. Bewerkt: 12 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
Sandra Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ik kijk alleen af en toe de audities, voor de rest vind ik het maar een uitgemolken comerciële troep. Reageren
Ruwie Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Veeeeel te veel van al die zogenaamde 'kijkcijferkanonnen'. Allemaal zijn het 'spetterende liveshows' die je 'niet mag missen'. Dat stemmen is toch allemaal doorgestoken kaart Alleen de audities zijn leuk. Hoezo is het stemmen doorgestoken kaart??? Reageren
Sandra Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Goed nieuws!! Vanaf 26 oktober begint ook weer 'Sterren dansen op het ijs' op SBS6 Het zoveelste uitgemolken tvprogramma Bewerkt: 12 oktober 2007 door Sandra18[NL] Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 minder dat gordon in de jury zit Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ben bij de audities in Eindhoven met 2 maten stiekem naar binnen gesneakt was wel lachen maar veel te lang om te ftelle Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik kijk alleen de audities, ik wil wel de coments van gordon zien zeker tegen die mensen die denken dat ze kunnen zingen. Reageren
Wesley Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Idols 4 ? Ik wil GTA 4 ! Same here. Kort maar krachtig! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Gaat al weer lekker met Gordon->Klik Reageren
philip14 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 gordon was gister weer lekker bezig Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 ik kijk de voorrondes en de finali meschien de rest is saai Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 "Heb je zelf je make-up gedaan?" "Ja." "Leuk. En die snor ook helemaal zelf gedaan?" Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Mijn zus heeft meegedaan . Wel reden om te kijken . Helaas is ze niet doorgegaan, maar dat kwam waarschijnlijk door de zenuwen . Een leuk begin met Gordon als Jury. Slechte opmerking, om zogenaamd de ''valse kraai met een nekschot te doden''. Slechte publiciteit voor RTL... Bewerkt: 25 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Mijn zus heeft meegedaan . Wel reden om te kijken . Helaas is ze niet doorgegaan, maar dat kwam waarschijnlijk door de zenuwen . Een leuk begin met Gordon als Jury. Slechte opmerking, om zogenaamd de ''valse kraai met een nekschot te doden''. Slechte publiciteit voor RTL... Nee, door gordon in de jury maakt rtl juist weer kijkcijfers Bewerkt: 25 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hahaha, ge-wel-dig! Alleen de audities kijk ik en soms lach ik me kapot wat voor mensen daar naarbinnen gaan, echt niet te geloven. Soms kraken ze onterecht af, maar als je ziet wat voor volk binnen loopt.. Kom op zeg, dan vraag je erom. Gordon stopt er tenminste humor in, al had ik liever Paul de Leeuw gezien, zou ook lachen zijn! En tja, de laatste was ook wel heel grappig, 5 seconden slecht zingen en dan; stop maar, je bent niet door.. Hahaha zie je gorden zo opstaan en weg lopen en die producer; haha, wat een man.. Hahaha, ze kon zoiezo niet zingen, ik moest kotsen toen ik haar zag poseren.. Dan kan je inderdaad beter als sluiting grappig zijn dan zeggen; niet goed. Hahaha, oftewel; gillend naar huis! Right Voor de rest haat ik dancing with the stars en de replica's.. Allemaal slechte tv tegenwoordig.. Paul de Leeuw snapt het tenminste nog; gezellig warm decor en dan gezamelijk 'dingen' doen. Toppie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.